Ik heb sinds een aantal jaren een ondernemers project in mijn hoofd die naar mijn idee erg innovatief is. Ik heb een aantal onderzoeken hier op los gelaten (niet door een professional) en hier blijkt ook uit dat het op deze manier nog niet eerder is uitgevoerd. Nu is mijn vraag hoe ik het beste aan start geld kan komen om dit project op te starten. Een lening bij de bank lijkt mij o.a. door mijn jonge leeftijd problematisch.
In verwachting op verassende en raadgevende reacties groet ik U vriendelijk.
Hielke
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor"
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
HH
HH
Dag,
Ik heb sinds een aantal jaren een ondernemers project in mijn hoofd die naar mijn idee erg innovatief is. Ik heb een aantal onderzoeken hier op los gelaten (niet door een professional) en hier blijkt ook uit dat het op deze manier nog niet eerder is uitgevoerd. Nu is mijn vraag hoe ik het beste aan start geld kan komen om dit project op te starten. Een lening bij de bank lijkt mij o.a. door mijn jonge leeftijd problematisch.
In verwachting op verassende en raadgevende reacties groet ik U vriendelijk.
Hielke
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor"
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag