Mijn omschrijving van mijn concept is een competitie voor gamers, te vergelijk met andere sporten oa. voetbal, tennis, honkbal ect. Daarbij komen dus ook de toernooien en de trainingen.
Maar dat is niet alles.
Dit gebeurt allemaal in een vrij ruim pand, er is nog meer te doen.
Namelijk, lekker ontspannen een spelletje spelen met vrienden en/of familie. (denk aan monopoly, kaarten, magic the gathering ect).
Ontspannen, denk aan gezellig praten met mensen, samen tv kijken, computeren.
Evenementen, denk aan een grote voetbal wedstrijd kijken, grote kaart wedstrijd organiseren, game wedstrijd kijken ect.
Dit is allemaal in 1 pand met voornamelijk 1 grote ruimte en wat kleinere ruimtes.
In het pand kan worden gedronken en gegeten denk aan pizza, patat ect.
En alles in de naam van of ontspanning of competitief spelen.
Uiteraard word over alles goed overzicht gehouden!
Het doel is om in meerdere plaatsen zo'n pand te hebben zodat er een competitie kan worden gehouden zelfs landelijk. (Het bedrijf kan bestaan zonder, maar dit is mijn grote wens).
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik ben hier al jaren lang mee bezig, maar in m'n eentje en ik kom er niet uit wat ik nu verder moet doen.
Dit is mijn grote droom, omdat ik echt denk dat dit nodig is in Nederland. Heel erg veel mensen, vooral jeugd smakt hiernaar en ik weet dat heel veel volwassenen dit niet goed zullen begrijpen. Ik ben opgegroeid in deze wereld en ik weet er alles van. Vandaar dat ik echt vind dat dit nodig is.
Alleen al voor de toezicht die een kind heeft dit "verslaafd" is aan gamen, waar een ouder geen raad mee weet. Wat overigens niet gek is! Maar er is wel een oplossing voor en die wil ik graag bieden. En ik weet 100% dat ik dat kan. Aangezien dat ik al meer dan 15 jaar ervaring heb met deze omstandig heden binnen- en buitenshuis.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik weet niet wat ik verder moet, bij wie ik moet wezen, of ik iemand mee moet nemen in het verhaal.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Dit concept bestaat niet en is nieuw in Nederland.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop dat iemand me in de juiste richting kan duwen.
Als iemand met mij deze droom kan verwezenlijken zou natuurlijk het einde zijn.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bart A.
Bart A.
Omschrijving van je concept:
Mijn omschrijving van mijn concept is een competitie voor gamers, te vergelijk met andere sporten oa. voetbal, tennis, honkbal ect. Daarbij komen dus ook de toernooien en de trainingen.
Maar dat is niet alles.
Dit gebeurt allemaal in een vrij ruim pand, er is nog meer te doen.
Namelijk, lekker ontspannen een spelletje spelen met vrienden en/of familie. (denk aan monopoly, kaarten, magic the gathering ect).
Ontspannen, denk aan gezellig praten met mensen, samen tv kijken, computeren.
Evenementen, denk aan een grote voetbal wedstrijd kijken, grote kaart wedstrijd organiseren, game wedstrijd kijken ect.
Dit is allemaal in 1 pand met voornamelijk 1 grote ruimte en wat kleinere ruimtes.
In het pand kan worden gedronken en gegeten denk aan pizza, patat ect.
En alles in de naam van of ontspanning of competitief spelen.
Uiteraard word over alles goed overzicht gehouden!
Het doel is om in meerdere plaatsen zo'n pand te hebben zodat er een competitie kan worden gehouden zelfs landelijk. (Het bedrijf kan bestaan zonder, maar dit is mijn grote wens).
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik ben hier al jaren lang mee bezig, maar in m'n eentje en ik kom er niet uit wat ik nu verder moet doen.
Dit is mijn grote droom, omdat ik echt denk dat dit nodig is in Nederland. Heel erg veel mensen, vooral jeugd smakt hiernaar en ik weet dat heel veel volwassenen dit niet goed zullen begrijpen. Ik ben opgegroeid in deze wereld en ik weet er alles van. Vandaar dat ik echt vind dat dit nodig is.
Alleen al voor de toezicht die een kind heeft dit "verslaafd" is aan gamen, waar een ouder geen raad mee weet. Wat overigens niet gek is! Maar er is wel een oplossing voor en die wil ik graag bieden. En ik weet 100% dat ik dat kan. Aangezien dat ik al meer dan 15 jaar ervaring heb met deze omstandig heden binnen- en buitenshuis.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik weet niet wat ik verder moet, bij wie ik moet wezen, of ik iemand mee moet nemen in het verhaal.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Dit concept bestaat niet en is nieuw in Nederland.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop dat iemand me in de juiste richting kan duwen.
Als iemand met mij deze droom kan verwezenlijken zou natuurlijk het einde zijn.
Groeten,
Bart A.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55767-nieuw-in-nederland-gamerscompetities/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag