• 0

Scoren in zoekmachines: <noframes> en <noscript>?

Hi there,

 

Kan iemand mij vertellen wat de reactie van Google is als ik onderstaande tags gebruik en deze vul met zoekwoorden.

 

turn javasript on - KEYWORDS! - thanks for visiting

sorry this site uses frames .. - KEYWORDS! -

 

naar mijn idee zijn deze tags gewoon officieel en geven ze de bezoeker wat leesvoer mocht deze browsen zonder javascript of frames niet ondersteunen. Natuurlijk zijn ze tegenwoordig overbodig aangezien we niet meer in 1989 leven en surfend nederland wel browsed met een javascript en frames ondersteunende browser. (hoi mama).

 

Ik was wat rond aan het googelen en zie dat websites die boven mij staan in de ranking deze manier van taggen gebruiken in combinatie met zoekwoorden. Een penalty kan ik echter niet gebruiken en ook een vakantie doorbrengen in de sandbox van Google is niet echt de insteek.

 

dusss: Use these tagsor not?

----------------------------------------------------------------------------

www.splendidmedia.nl | *NEW: www.justathought.nl

----------------------------------------------------------------------------

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Uit ervaring kan ik je in ieder geval vertellen dat informatie tussen tags in de regel wel geindexeerd wordt. Als je er links in opneemt is google vaak ook sneller met het vinden van de gelinkte pagina's dan via de normale weg via de frameset.

 

Of het hogere rankings oplevert weet ik niet, maar zolang je er iets relevants neerzet dat rijk is aan keywords denk ik niet dat het kwaad kan. Uiteraard geldt dat alleen als je website met frames werkt.

 

Dezelfde truc met

heb ik eerlijkgezegd nog nooit getest, maar zou vergelijkbaar -kunnen- werken.
Link naar reactie
  • 0

Zoekmachines straffen alleen op pogingen ze te neppen. De noscript en noframes tages zijn bedoeld om ook diegenen met browsers die geen script en frames ondersteunen content te kunnen bieden.

 

Eigenlijk kun je dus zeggen dat het vreemd is dat niet elke pagina deze tags gebruikt.

 

Aan de andere kant kun je ook zeggen dat het vreemd is dat er nog steeds mensen zijn met browsers die geen frames ondersteunen...

 

Anyway, lekker volplempen met daadwerkelijke content, dus!

Link naar reactie
  • 0

Echte content werkt het beste ja.

 

Maar je kan wel een beetje neppen. Zorg dat je meta tags boordevol zitten en stop wat 'hidden' content in je pagina. Als je een beetje in html thuis bent weet je wat ik bedoel.

 

Grt S

____________ (online).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.