Ik ben in 2015 met een bedrijf (eenmanszaak) gestart. In 2016 ben ik gestopt met her bedrijf. In 2016 heb ik niets uitgegeven of verdiend, waardoor mijn banksaldo op € 34 bleef staan. Hierdoor is het makkelijk om mijn activa en passiva in te vullen, maar ik heb een vraag.
Waar en hoe moet ik aangeven dat die € 34 naar mijn privé rekening is gestort? Toen mijn zakelijke rekening opgeheven werd is dat saldo overgemaakt naar mijn privé rekening.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
zaanse89
zaanse89
Beste mensen,
Ik ben in 2015 met een bedrijf (eenmanszaak) gestart. In 2016 ben ik gestopt met her bedrijf. In 2016 heb ik niets uitgegeven of verdiend, waardoor mijn banksaldo op € 34 bleef staan. Hierdoor is het makkelijk om mijn activa en passiva in te vullen, maar ik heb een vraag.
Waar en hoe moet ik aangeven dat die € 34 naar mijn privé rekening is gestort? Toen mijn zakelijke rekening opgeheven werd is dat saldo overgemaakt naar mijn privé rekening.
Alvast hartelijk dank.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56137-hulp-nodig-inkomstenbelasting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag