Ik en mijn zakenpartner hebben beide eigen Persoonlijke holdings,
de persoonlijke holdings houden afzonderlijk 50% in de onroerende goed BV en die houdt 100% aandeel in de Werk BV. (na toepassen van bedrijfsfusie met fiscale eenheid) Ik wil graag de Werk BV overnemen. Echter, is mijn vraag kan ik dit geruisloos doen? Zo ja hoe? In acht nemend dat er sanctiebepalingen voor verbreken van fiscale eenheid van kracht zijn willen wij 6 jaar hiermee wachten.
PS:
We willen beide 50% behouden in de Onroerend goed BV.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
HK7
HK7
Beste HL leden,
Ik zit met de volgende probleem.
Ik en mijn zakenpartner hebben beide eigen Persoonlijke holdings,
de persoonlijke holdings houden afzonderlijk 50% in de onroerende goed BV en die houdt 100% aandeel in de Werk BV. (na toepassen van bedrijfsfusie met fiscale eenheid) Ik wil graag de Werk BV overnemen. Echter, is mijn vraag kan ik dit geruisloos doen? Zo ja hoe? In acht nemend dat er sanctiebepalingen voor verbreken van fiscale eenheid van kracht zijn willen wij 6 jaar hiermee wachten.
PS:
We willen beide 50% behouden in de Onroerend goed BV.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56538-verkoop-dochtermaatschappij/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag