Ik heb een ongetwijfeld stomme vraag, maar ik kom er maar niet uit.
Ik heb een Holding waar dividend in staat dat is uitgekeerd door het bedrijf dat ik vroeger bezat. Nu heb ik dit jaar 10.000,- van de bedrijfsrekening gehaald als priveontrekking en wil ik dat aangeven bij de belasting. Alleen waar ik ook kijk zie ik nergens posten voor ontrekkingen en stortingen in het aangifte programma. Kan iemand mij vertellen waar ik moet zijn met deze bedragen?
Ik heb het geld nu neergezet bij winstuitdelingen en niet aftrekbare giften, maar ik ben gewoon te verdwaald in alle terminologie om te weten of ik dit goed of fout aan het aangeven ben.
Zie screenshot voor een overzicht. Alle hulp wordt enorm gewaardeerd!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
martinkool
martinkool
Hallo,
Ik heb een ongetwijfeld stomme vraag, maar ik kom er maar niet uit.
Ik heb een Holding waar dividend in staat dat is uitgekeerd door het bedrijf dat ik vroeger bezat. Nu heb ik dit jaar 10.000,- van de bedrijfsrekening gehaald als priveontrekking en wil ik dat aangeven bij de belasting. Alleen waar ik ook kijk zie ik nergens posten voor ontrekkingen en stortingen in het aangifte programma. Kan iemand mij vertellen waar ik moet zijn met deze bedragen?
Ik heb het geld nu neergezet bij winstuitdelingen en niet aftrekbare giften, maar ik ben gewoon te verdwaald in alle terminologie om te weten of ik dit goed of fout aan het aangeven ben.
Zie screenshot voor een overzicht. Alle hulp wordt enorm gewaardeerd!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56628-invullen-priveontrekking-vennootschapsbelasting-2016/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag