Om de groei te bevorderen geven we regelmatig producten gratis weg en versturen we vaak gratis producten naar grote 'influencers'.
Nu is mijn vraag hoe ik dit in de boekhouding doe.
Tot nu toe geef ik deze mensen een kortingscode waarmee ze dan tot een waarde van €0,- komen.
Het voordeel voor mij is dan dat ik er grip op heb en er een ordernummer# wordt aangemaakt.
Ook hoef ik niet handmatig alle gegevens in te voeren omdat hij/zij dit zelf doet. Track en Trace etc, gaan automatisch ook. Maar mag dit wel op deze manier als order en hoe boek ik deze dan?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
m249bulls
m249bulls
Goedemorgen,
Om de groei te bevorderen geven we regelmatig producten gratis weg en versturen we vaak gratis producten naar grote 'influencers'.
Nu is mijn vraag hoe ik dit in de boekhouding doe.
Tot nu toe geef ik deze mensen een kortingscode waarmee ze dan tot een waarde van €0,- komen.
Het voordeel voor mij is dan dat ik er grip op heb en er een ordernummer# wordt aangemaakt.
Ook hoef ik niet handmatig alle gegevens in te voeren omdat hij/zij dit zelf doet. Track en Trace etc, gaan automatisch ook. Maar mag dit wel op deze manier als order en hoe boek ik deze dan?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56636-administratie-giften-hoe-inboeken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag