Hoe boek ik dat in mijn boekhouding? Ik neem aan dat ik hiervoor een apart boek maken moet? Maar zit dat aan de debet (activa) of credit (passiva) zijde?
Ik ben niet zo'n held in boekhouding... maar ik probeer het (weer) te leren :).
Kan iemand mij een zetje in de goede richting geven? Mijn boekhoud-boek (van de universiteit nog) geeft me over dit onderwerp eigenlijk niks.
P.S. ik bedoel dus dat ik prive geld inbreng of onttrek uit m'n onderneming. Ik heb een eenmanszaak.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zaphod
Zaphod
Hoe boek ik dat in mijn boekhouding? Ik neem aan dat ik hiervoor een apart boek maken moet? Maar zit dat aan de debet (activa) of credit (passiva) zijde?
Ik ben niet zo'n held in boekhouding... maar ik probeer het (weer) te leren :).
Kan iemand mij een zetje in de goede richting geven? Mijn boekhoud-boek (van de universiteit nog) geeft me over dit onderwerp eigenlijk niks.
P.S. ik bedoel dus dat ik prive geld inbreng of onttrek uit m'n onderneming. Ik heb een eenmanszaak.
www.pimbliek.nl - IT Consultant
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5742-zakelijk-prive-in-boekhouding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag