site/formulier check

Aanbevolen berichten

Sprout met de SNS bank organiseert de Fast Forward businessplanwedstrijd (staat in het nummer dat morgen uit komt en op de site staat een vooraankondiging) Ook Nils werkt hier aan mee en heeft mij gevraagd een aanmeldformulier te maken.

 

Nu maak ik vaker formulieren/database applicaties en heb ik het formulier al een flink aantal keer geprobeerd maar een paar andere ogen/browser zien misschien meer. Dus wie heeft zin om het even te proberen? Linkje https://www.nebib.nl/aanmelden/fastforward/fastforward.pl.

 

Code, plaatjes en (nog te schrijven) documentatie voor de tabjes is beschikbaar voor testers.

 

Oh ja, ik ben met name geinteresseerd in Mac gebruikers (heb er nog steeds geen staan..)

Link naar reactie

ff snelpaar opmerkingen:

 

"..kunnen wij uw gegevens ook gebruiken om per e-mail of per post op de hoogte te houden van informatie"; ik mis een 'u' tussen 'om' en 'per'

kunnen mensen ook aangeven dat ze NIET op de hoogte gehouden willen worden?

asterisk betekent imho verplicht in te vullen, maar dat weet niet iedereen

wellicht ruimte voor apart mobiel nr?

 

GJ

Link naar reactie

GJ dank voor je opmerkingen! Ga ik aanpassen.

 

kunnen mensen ook aangeven dat ze NIET op de hoogte gehouden willen worden?

Wanneer niets aangevinkt is ontvangt de deelnemer uitsluitend informatie over de wedstrijd (die niet gemist mag worden natuurlijk) Andere informatie is optioneel.

 

De informatie van de testers komt overigens nergens anders dan bij de tester en in de database waaruit ik de gegevens weer verwijder.

Link naar reactie

Aanmelden Fast Forward

 

Uw inschrijving is verzonden. U kunt geen wijzigingen meer aanbrengen.

 

Met vriendelijke groet,

Het Fast Forward Team

 

En dat op een iMac G4 met safari, ook met firefox zie ik geen gekke dingen wat opmaak betreft.

 

Wat wel gek is dat als ik een verkeerd emailadres invul, de registratie doorgaat :(

Overige velden lijken aardig hufterproof

 

O ja ik krijg een dubbele bevstiging , met twee minuten ertussen.

Link naar reactie

Even een spellingscontrole ;D en een schoonheidsfoutje,

 

 

Informatie over relevante activiteiten en producten van Sprout /SNS Reaal Groep

 

Spatie weg bij sprout of spatie erbij bij SNS

 

Geef hieronder aan waar over u op de hoogte gehouden wilt worden.

 

Is het niet waarover?

 

Groet

Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them

Link naar reactie

TechNico tnx voor het testen!

 

Het foute email adres wordt (nog) niet afgehandeld, klein puntje dat nog op m'n lijstje staat. Ik krijg wel de bounces op verkeerde e-mail adressen en kan dus even nabellen. Maar je hebt gelijk dat een duidelijk fout adres een melding hoort te geven.

 

Je krijgt 2 bevestigingen omdat je het formulier in twee stappen kunt invullen. Na de n.a.w. gegevens krijg je een mail met inloglinkje. Op de tweede pagina kun je nu je gegevens opslaan en later doorgaan (zonder bevestiging per e-mail). Pas wanneer je 'inzenden' kiest is je aanmelding definitief (waar je de tweede bevestiging voor ontvangt) Het idee is dat deelnemers wellicht niet alle informatie/teksten klaar hebben liggen op het moment dat ze inschrijven.

Link naar reactie

Ik heb alle opmerkingen verwerkt en de update online gezet.

 

@GJ de tekst mbt informatie toezenden was niet helemaal correct. Deze is aangepast zodat er ook staat dat je niets ontvangt als je niets aanvinkt.

 

@TechNico de mailtjes zijn ook aangepast. Je ontvangt nu maar 1 mailtje en alleen als je de formulieren in 2 keer invult een twee defintieve bevestiging.

 

@FransH textcorrecties uitgevoerd en ja het is inderdaad 'waarover'

 

Bedankt allemaal.

 

Formulier staat nu op scherp, niet (te veel) meer testen dus want daarmee 'vervuil' je ook een paar andere mailboxen naast die van mij ;)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 269 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.