Ga naar inhoud

2e inkomen Nieuwsbrief

Geplaatst:

S.M.E.

Hallo,

Heb me een tijdje geleden ingeschreven voor een nieuwsbrief van Tom Lassink wat gaat over het vergaren van een 2e inkomen. Nu doet mij het principe erg denken aan een piramidespel en mijn vraag is dus of jullie het bedrijf/het idee kennen en zo ja of er ook mensen zijn die er ervaring mee hebben.

Een voorbeeld van zo'n nieuwsbrief:

Beste lezer,

Een mooie anekdote over Netwerkmarketing in het algemeen, uit de mond van iemand die na enkele faillissementen nu toch weer multimiljardair is geworden, te weten Donald Trump.

Multimiljardair Donald Trump werd uitgenodigd bij de David Letterman Show.

Letterman vroeg hem:

"Wat zou je doen, als je vanaf de grond opnieuw zou moeten beginnen?"

"Ik zou een goed MLM-bedrijf zoeken en aan de slag gaan!"

Het publiek joelde hem uit totdat Trump zei:

"Dat is de reden dat ik hier zit en jullie in het publiek!"

Het publiek werd stil.......

De kern van het verhaal is "een goed MLM bedrijf". Het vervelende is, die zijn zeldzaam.

Vaak moet er bij MLM aanbieders veel verkocht worden, zijn er per maand minimum kwalificaties, zijn de producten duur en de marges niet groot.

Daar wilt u, net als ik, waarschijnlijk niet aan beginnen.

Hoewel er ook in dat soort opzetten mensen succesvol kunnen worden, vergt het namelijk erg veel werk en is er in feite sprake van een opzet waarbij het grote verschil met de rest van de markt is, dat er niet via een winkel verkocht wordt, maar in feite via een huis.

Dat is geen echte Netwerkmarketing. Dat is detailhandel met wat netwerkmarketing kenmerken.

Liever zou u werken met

een Netwerkmarketing opzet met

zo min mogelijk detailhandelskenmerken.

Ik heb de perfecte netwerkmarketing opzet voor u en voor mezelf gevonden. ALS u toch deze "opzet voor de toekomst" een kans wilt geven, doet u dat dan met de best beschikbare opzet.

Ik durf zelfs te stellen dat ik u aan "de best beschikbare opzet" kan voorstellen.

Enkele belangrijke kenmerken:

Hoge vergoedingen voor uw inspanningen

Geen maandelijkse omzetverplichtingen

Een dienst, geen product, die goedkoper is dan dat van de meeste grote andere aanbieders die nu in de totale markt aanwezig zijn

Geen gesjouw met producten, omdat er hier een dienst wordt aangeboden, een dienst die iedereen nu ook al gebruikt, maar in de meeste gevallen nu duurder betaald wordt.

Dit alles maakt uw werk en inspanningen een stuk eenvoudiger!

Meer weten over deze opzet?

Belt u dan André Tops op ***************

of mailt u Tom Lassing op ************

Vriendelijke groeten,

Tom Lassing

Nog een voorbeeld:

Beste lezer,

U heeft al heel wat mail van mij ontvangen, maar u heeft mij amper gehoord over de onderliggende service(s).

Is zo'n aanbieder dan echt veel goedkoper en net zo goed, zo niet beter, dan andere aanbieders?

Deze keer dan ook een Nieuwsbrief die wat meer over producten en diensten gaat.

Conclusie zal zijn, u doet er niemand mee te kort als u dit soort services aanprijst! Sterker nog, als u het stil houdt doet u uw vrienden en bekenden misschien wel tekort. Lees snel verder.

Wat valt vaak positief op:

Lagere tarieven

(vaak) Een gratis helpdesk voor als het een keer niet goed gaat. (Hoe zuur is het als u storing heeft en vervolgens moet u een dure helpdesk bellen waar u in de wacht wordt gezet?)

Geen dure advertentiecampagnes op radio, tv of in kranten. Uiteindelijk betaalt u als klant die advertenties dus ook. Aan de tarieven is dat nu wel duidelijk geworden. Een deel van die kosten maken netwerkmarketingbedrijven ook, maar ze verstrekken deze kosten aan personen als u en ik, die een vergoeding krijgen voor het aanbrengen van klanten en andere zakenpartners, en daarbij ook een vergoeding krijgen uit het omzetvolume van de door henzelf opgebouwde organisatie.

Vaak bijzonder interessante aanbiedingen aan klanten. Aanbiedingen die er niet waren voor dat netwerkmarketing bedrijven deze markten gingen betreden.

Het mag wel duidelijk zijn dat je als ondernemer met zulke producten en partners voor de dag mag komen. Het is net als het aanprijzen van een goed restaurant. Het enige verschil is, u krijgt als aanbeveler van de service niet alleen een scherpe gespreksprijs, u krijgt in feite korting op uw eigen afgenomen producten, vergoedingen uit de omzet van anderen en bonussen als u anderen vindt die ook zelf een aantal klanten de aanbeveling doen met de aanbieder in zee te gaan.

Dit soort producten kan ik en kan u, zonder probleem, achter staan.

Meer weten over dit soort aanbieders (om het zelf ook eens uit te proberen) of om eventueel zakenpartner worden, belt u:

André Tops op ***********

of mailt u Tom Lassing op **************

Vriendelijke groeten,

Tom Lassing

www.SportsMerchandisingEurope.com

www.fanartikel.nl

Featured Replies

Geplaatst:

R.I.P. - Benm

Het riekt flink naar just another MLM scheme... ik durf ergens wel te gokken dat de betreffende dienst iets als carrier-select telefonie of groene stroom etc. is... zeker weten doe ik het uiteraard niet, maar ik zou erom durven wedden ;)

Geplaatst:

Ilja van Roon

Ken die vent nog wat hij aanbiedt. Wat ik wel weet, is dat er iemand weer eens met het Tell-Sell vaatje is uitgeschoten toen ze de onzinsoep opnieuw aan het opwarmen waren. Ben gelijk mijn eetlust kwijt.

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Geplaatst:

S.M.E.

• Auteur

Tsja, weet ook niet wat ik er van moet denken. Voor de geïnteressseerden, dit is zijn site: www.lassing.com

Dan kom je al iets meer te weten.

Kunnen we met de mensen van Higherlevel.nl niet iets dergelijks opzetten waar we ontzettend rijk van worden; kennis zat en een enorm netwerk! ;D

www.SportsMerchandisingEurope.com

www.fanartikel.nl

Geplaatst:

nonex.nl

Tsja, een ondernemer is mijns inziens iemand die iets doet, iets levert voor zijn geld, als ik zo heel snel lees wat meneer Hassing doet, wil hij vooral het geld en niet iets doen. Of dat nou ondernemerschap moet heten, ik dacht meer aan Dagobert Duck. Voor sommige ondernemers is het weggeled om heel erg rijk te worden, voor anderen niet (in mijn branche het laatste), maar ik verdien er een goede boterham mee en werk met heel erg veel plezier. Dat is mij veel waard. Waarde is subjectief.... ;)

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.