Sinds 1998 heb ik een financieel adviesbureau met handelsnaam Klein & Partners
Sinds 2013 ben ik tevens geregistreerd financieel echtscheidings adviseur en heb de eenmanszaak opgericht
Echtscheidingsadvies-Gouda
Sinds 2016 verkoop ik ook woningen onder de handelsnaam De Andere Makelaar. Deze handelsnaam is toegevoegd
op inschrijving Echtscheidingsadvies-Gouda
Ik zou graag opereren vanuit 1 naam Klein & Partners en 1 website en 1 facebook pagina. Aan de andere kant ben ik bang dat klanten kunnen denken; hij doet van alles een beetje
en vind een aparte naam wel professioneel.
Zou ik een combi kunnen maken bv
Klein & Partners Hypotheekadvies
Klein & Partners Financiële Planning
Klein & Partners Echtscheidingsadvies - Echtscheidingsadvies-Gouda
Klein & Partners Woning verkoop - De Andere Makelaar
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
secretagent
secretagent
Beste Allen,
Sinds 1998 heb ik een financieel adviesbureau met handelsnaam Klein & Partners
Sinds 2013 ben ik tevens geregistreerd financieel echtscheidings adviseur en heb de eenmanszaak opgericht
Echtscheidingsadvies-Gouda
Sinds 2016 verkoop ik ook woningen onder de handelsnaam De Andere Makelaar. Deze handelsnaam is toegevoegd
op inschrijving Echtscheidingsadvies-Gouda
Ik zou graag opereren vanuit 1 naam Klein & Partners en 1 website en 1 facebook pagina. Aan de andere kant ben ik bang dat klanten kunnen denken; hij doet van alles een beetje
en vind een aparte naam wel professioneel.
Zou ik een combi kunnen maken bv
Klein & Partners Hypotheekadvies
Klein & Partners Financiële Planning
Klein & Partners Echtscheidingsadvies - Echtscheidingsadvies-Gouda
Klein & Partners Woning verkoop - De Andere Makelaar
Iemand tips?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59745-diverse-activiteiten-onder-1-naam-of/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag