Met veel plezier lees ik regelmatig de vele topics, interactie en waardevolle tips op dit forum. Heel erg waardevol voor veel ondernemers, ga zo door zou ik zeggen!
Graag wil ik ook van deze mogelijkheid gebruik maken om feedback op te halen over mijn website. Met Plannable (https://www.plannable.nl/) helpen we nu ruim 2 jaar om startende ondernemers te helpen met het maken van een overtuigend ondernemingsplan. Vanuit ervaring weten we dat veel ondernemers moeite hebben om een goed ondernemingsplan op te stellen. Of het nu gaat om de juiste hoofdstukken te hanteren, een heldere uitleg van je bedrijfsmodel te geven, concrete onderbouwing met marktinformatie en/of eventueel benchmark, complete financiële hoofdstukken op te nemen of aansluiting te vinden bij wensen en eisen van investeerders of financiers: het ondernemingsplan is voor veel ondernemers een lastige opgave. Met Plannable proberen we ondernemers te helpen door niet alleen kennis te delen op onze blogpagina of kennisbank, maar ook met 4 verschillende diensten:
Controle van je ondernemingsplan. Zie dit als de 'last step before the bank' waarbij we controleren of je ondernemingsplan compleet is, de juiste informatie bevat en haalbaar is.
Financieel plan. Opstellen van alle hoofdstukken van een financieel plan.
Compleet ondernemingsplan. Vanuit persoonlijk contact stellen we samen met de ondernemer van A tot Z het volledige ondernemingsplan op, inclusief financieel plan.
Maatwerk advies. Hierbij treden we op als sparringspartner op het gebied de positionering van je bedrijf, onderscheidend vermogen van je businessmodel of volgende fase van groei.
We krijgen vanuit de markt veel positieve feedback op de website zoals die nu staat. Zelf ben ik op zoek naar wat kritische blikken die eens een kijkje willen nemen op de website (www.plannable.nl) om terugkoppeling te geven over zaken die nog beter kunnen. Denk hierbij aan styling, inhoud, positionering, boodschap etc.
Alle feedback is zeer welkom en wordt erg gewaardeerd! :)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Davinci9
Davinci9
Beste mede-ondernemers,
Met veel plezier lees ik regelmatig de vele topics, interactie en waardevolle tips op dit forum. Heel erg waardevol voor veel ondernemers, ga zo door zou ik zeggen!
Graag wil ik ook van deze mogelijkheid gebruik maken om feedback op te halen over mijn website. Met Plannable (https://www.plannable.nl/) helpen we nu ruim 2 jaar om startende ondernemers te helpen met het maken van een overtuigend ondernemingsplan. Vanuit ervaring weten we dat veel ondernemers moeite hebben om een goed ondernemingsplan op te stellen. Of het nu gaat om de juiste hoofdstukken te hanteren, een heldere uitleg van je bedrijfsmodel te geven, concrete onderbouwing met marktinformatie en/of eventueel benchmark, complete financiële hoofdstukken op te nemen of aansluiting te vinden bij wensen en eisen van investeerders of financiers: het ondernemingsplan is voor veel ondernemers een lastige opgave. Met Plannable proberen we ondernemers te helpen door niet alleen kennis te delen op onze blogpagina of kennisbank, maar ook met 4 verschillende diensten:
We krijgen vanuit de markt veel positieve feedback op de website zoals die nu staat. Zelf ben ik op zoek naar wat kritische blikken die eens een kijkje willen nemen op de website (www.plannable.nl) om terugkoppeling te geven over zaken die nog beter kunnen. Denk hierbij aan styling, inhoud, positionering, boodschap etc.
Alle feedback is zeer welkom en wordt erg gewaardeerd! :)
Overtuigende ondernemingsplannen: www.plannable.nl. Bekijk ook ons nieuwe invultemplate voor een ondernemingsplan en schrijf zelf je eigen plan: https://www.plannable.nl/ondernemingsplan-template-word/
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59767-feedback-voor-website-gezocht/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag