Slow fashion winkelconcept waar ik zorgvuldig geselecteerde vintage items en duurzame merken verkoop.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor
Ik heb hiervoor een wordpress website gehad, omdat ik te veel bezig was met bouwen ben ik overgestapt naar Shopify.
Ik had een thema zonder filter en de speciale lookbook pagina die ik nu wel heb. Mijn concept/webshop draait heel erg om beeld en daarom heb ik een thema gevonden waar ik dit veel meer kan laten zien.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen
Een overzichtelijke webshop, waar je op je gemak door mooie kalme (product)beelden kunt zoeken op zoek naar het perfecte kledingstuk.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Hoe is dit anders dan bestaande concepten
Ik onderscheid mij niet alleen door de combinatie van vintage en duurzame merken (dit zie je al wat vaker) maar ook door de rustige/mellow style die ik neerzet.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Wat voor feedback hoop je te krijgen
Ik ben benieuwd wat voor gevoel mensen krijgen als ze door mijn webshop heen zoeken: is alles duidelijk genoeg en mist er wellicht nog iets?
Ik hoor graag jullie mening!
Excuus trouwens voor de dubbele onderwerpen, maar naar mijn idee is het zo wat overzichtelijker met die dikgedrukte koppen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Lisa-TCO
Lisa-TCO
Omschrijving van je concept
Slow fashion winkelconcept waar ik zorgvuldig geselecteerde vintage items en duurzame merken verkoop.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor
Ik heb hiervoor een wordpress website gehad, omdat ik te veel bezig was met bouwen ben ik overgestapt naar Shopify.
Ik had een thema zonder filter en de speciale lookbook pagina die ik nu wel heb. Mijn concept/webshop draait heel erg om beeld en daarom heb ik een thema gevonden waar ik dit veel meer kan laten zien.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen
Een overzichtelijke webshop, waar je op je gemak door mooie kalme (product)beelden kunt zoeken op zoek naar het perfecte kledingstuk.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten
Ik onderscheid mij niet alleen door de combinatie van vintage en duurzame merken (dit zie je al wat vaker) maar ook door de rustige/mellow style die ik neerzet.
Wat voor feedback hoop je te krijgen
Ik ben benieuwd wat voor gevoel mensen krijgen als ze door mijn webshop heen zoeken: is alles duidelijk genoeg en mist er wellicht nog iets?
Ik hoor graag jullie mening!
Excuus trouwens voor de dubbele onderwerpen, maar naar mijn idee is het zo wat overzichtelijker met die dikgedrukte koppen.
aangepast door Lisa-TCOProud owner of thecollectionone.com
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59829-nieuwe-lay-out-webshop-wat-vinden-jullie-er-van/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag