Jump to content

Lisa-TCO

Senior
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

Personal info

Company info

  • Location
    Amsterdam

Vision

  • I'm looking for people who
    mijn vragen kunen beantwoorden over het openenen van een fysieke winkel
  1. @Roel J Ik heb het contract in februari getekend en maart ging ik open. Huurkorting inderdaad niet gekregen omdat ze aangaven dat de winkel gewoon open kon blijven. Yes ik sta al drie jaar ingeschreven. Begonnen als webshop en nu een winkel. Waarbij mijn omzet vorig jaar van mijn webshop lager is dan de winkel, om dir reden maak ik geen kans op de TVG. Ik heb ook geen recht op Tozo omdat ik met mijn vriend ben gaan samenwonen en ze ons zien als een gezamelijk huishouden. Ik heb gelukkig wel de 4000 gekregen en de Tozo 1, maar daar ga ik het ook niet mee redden. BBZ ga ik even na
  2. @RubenT bedankt voor je reactie! Goed commentaar, inderdaad slim om aan te geven hoeveel mijn omzet was. Mijn omzet zat in juli en augustus tegen de 5000 aan en is nu 3000. Ik maak op dit moment (deze maand) ongeveer 1000 euro verlies. Als het zo doorgaat en ik uit ga van deze (gemiddelde) marge van deze maand van 3.5 (die is verschillend ivm vintage) , dan heb ik januari nog maar 3500 euro op mijn rekening staan. Mijn vaste lasten liggen ivm afbetaling van mijn lening vanaf januari op de 3000, dus dat wordt wel gevaarlijk. De huurovereenkomst is voor twee jaar getek
  3. @Branko Collin ik zie je bericht nu pas: oops! Jammer om te horen van dat certificaat :( Gelukkig niet een rapport zoals hierboven genoemd gekregen maar ze hebben wel een paar dingetjes uit google gehaald zo te zien ;) In ieder geval: niks aan te doen want ik zit nog een jaar aan ze vast
  4. Hallo besten, Als eerst ben ik heel blij met dit forum. Ik heb al hele bruikbare tips gekregen toen ik laatst advies vroeg over mijn webshop (www.thecollectionone.com), die ik naast mijn winkel heb. Dank daarvoor!Via dit topic zou ik ook graag wat advies vragen over mijn winkel. Ik zal kort de situatie uitleggen: Afgelopen maart heb ik een fysieke winkel geopend in Amsterdam, op een A2 locatie. Ik verkoop vintage en duurzame merken in zachte en natuurlijke kleuren. Door ervaring van verschillende pop-ups en een shop-in-shop wist ik dat mijn items het beste op een fysie
  5. @Wessel S, ik betaal 200 euro per maand. Ik heb hogere bedragen gezien en toen ik dit bedrag zag en zag dat ze partner van Google waren dacht ik gelijk: top! Uitleg over wat ze doen is hierboven te lezen in mijn reactie op Ruben. Maar misschien is dat ook wel wat ik kan verwachten voor dit bedrag? Ik zit er in ieder geval nog een jaar aan, dus veel kan ik er niet aan doen ;) Ik heb een webbouwer die aanpassingen kan doen op mijn website dus ik ga dat even aan hem vragen (naast natuurlijk checken in de 'handleiding' van het thema of dit mogelijk is onderaan de pagina te plaatsen
  6. Dankjewel @RubenT: echt super bruikbaar al je tips! Hier ga ik zeker achteraan! Over het SEO bureau; niet alleen. Ik krijg ook een rapport elke maand en ze bellen mij elke maand (al moet ik zeggen dat dit nog niet is gebeurd) om te sparren en te kijken wat er nog verbeterd kan worden. Ook hebben ze een Google Ads advertentie opgezet, alleen staat deze nu op pauze omdat ik hem deze maand een halve maand wil aanzetten (ivm kosten per dag). Ook hebben ze een technisch rapport gemaakt wat ik kan laten verbeteren/verwijderen door een websitebouwer (denk aan verwijderen ongebruikt javas
  7. @RubenT Bedankt voor je reactie! De grap is: die tekst is juist geschreven door het SEO bureau ;) Ik betaal voor een vast bedrag per maand (en zoekwoorden) en daarvoor heeft het bureau de SEO teksten geschreven. Vandaar dat op de rest (nog) niks staan want mijn plan is deze zelf te schrijven en deze pagina als voorbeeld te nemen. Alleen jammer idd dat de producten veel 'wegvallen' op mobile (goed dat je dat zegt!). Goed om de tekst inderdaad onderin te plaatsen, ik ga kijken naar die mogelijkheden!
  8. @Wessel S Bedankt voor je tips! Goed dat je dat zegt van die cookie banner, die had ik er wel op staan maar ik zie hem nu niet meer inderdaad. Dat ga ik gelijk even fixen! Scherp! Er zijn helaas geen tips gegeven hoe ik zelf de tekst kan verbeteren door het SEO bureau, eerlijk wil ik ook met hen stoppen maar dat kan helaas niet (ik zit nog vast aan een jaarcontract), maar dat is iets anders ;) Ik vind het vooral heel fijn dat je er kritisch op de teksten bent. Dan weet ik dat ik daar even goed naar moet kijken en verbeteren! Bedankt ook voor de tip van Hotjar. Ik heb besloten ee
  9. @Think Twice bedankt voor je reactie. Het is allebei dezelfde winkel trouwens, maar twee catagorieen: duurzame merken en vintage. D Het is inderdaad 20 euro verzendkosten voor een 'boekenplank' maar het is onderdeel van een heel systeem (word uitgelegd in de tekst), maar misschien te verwarrend zo los per product dus ik denk dat ik dat ga aanpassen en alles in een product ga zetten met meerdere varianten. Dan is het denk ik wat duidelijker. Ik snap dat dit wellicht wat verwarrend is om dat tussen de duurzame merken als los product te zien naast de kleding. Wellicht dat ik dit product ook
  10. @Martijn vd Beek Bedankt voor je feedback. Goed idee om die logo's ook meer te laten zien en misschien kan ik wat meer doen met Trustpilot. @rh0 je hebt inderdaad een punt met de reviews in de footer, die valt misschien niet zo op. Geode vraag waarom de SEO partij hier niet aan denkt ;) Die Trustpilot is inderdaad op de website van Charlie Choe goed zichtbaar, ik ga ook even kijken hoe ik dat op mijn website meer zichtbaar kan maken. Bedankt voor de tip.
  11. @Frank v C Bedankt voor je feedback! Ik heb heel bewust inderdaad gekozen voor een internationele doelgroep, aangezien ik een bepaalde style verkoop (niche) leek mij het slim om mij op een grotere doelgroep dan NL te focussen,maar natuurlijk wil ik ook dat Nederlanders gaan kopen. Goed idee van de maattabel, die heb ik wel als tab op de productpagina maar daar ga ik ook nog even naar referen in de productomschrijving. Dankjewel voor je reactie.
  12. @RubenTBedankt voor je uitgebreide uitleg! Ik weet dat ik deze prijzen kan vragen , maar dat kan er inderdaad voor zorgen dat mensen te veel twijfelen om het online te kopen. Ik zie dat er best veel verder kijken dan de homepage en de verlatingspercentage is heel specifiek bij bepaalde collecties. Ik heb hierdoor goed analytics weer even bekeken, dus al goed dat door dit door jouw reactie gebeurd: ik ga gelijk even deze pagina's noteren en kijken wat ik verbeteren op deze paginas. De wishlist pagina optie is een goed idee. Ik heb het een tijdje geprobeerd (een trial) maar die we
  13. @Ward van der Put slim! Ik heb de shipping cost al wel op de productpagina staan maar in dit thema zit inderdaad geen shipping cost calculator of overzicht, toch goed om inderdaad te hebben! Nu voor optie gekozen en denk dat ik iemand maar ga vragen dat in te bouwen ;) Dankjewel!
  14. @Norbert Bakker bedankt voor de tip! Ik heb op 'meld aan moderator' geklikt op mijn orginele post en aangegeven om de website (www.thecollectionone.com) toe te voegen :) @Bob de webbouwer bedankt voor je compliment! Ja inderdaad, de conversie is inderdaad te laag. Laast stond ik een een krant en kreeg ik veel verkeer, maar amper verkoop, ook zie bijvoorbeeld in Q3 dat 158 sessies (1,73%) items in hun winkelmandje leggen, daarvan gaan 58 sessies naar checkout en 46 hebben uiteindelijk gekocht. Ik stuur ook abandoned cart mailtjes uit maar dit zorgt niet altijd gelijk weer voor verk
  15. Als eerste: wat goed dat je een proeferij aanbiedt. Ik dacht gelijk: op een website van een nieuw product wil ik het product kunnen uitproberen en dat kan ik. Ik snap alleen niet de combi van het logo in mooie warme kleuren en het harde groen en wit van de website. Ik ben benieuwd waarom je daarvoor hebt gekozen. Daarnaast zal ik werken met max 3 lettertypes, zodat alles wat rustiger oogt. Ik vind het lettertype die je hebt gebruikt bij 'mijn verhaal' op de homepage niet echt fijn om te lezen namelijk. Ook zal voor nu ooknog even de verkooppunten optie van de website verwijderen (aangezien dez
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept