Beste, ik ben importeur van producten vanuit europese land . Ik gebruik hetzelfde website van de producent maar de link is wel aangepast voor Belgie. Op sommige producten is er wel tot maar 5 euro prijs verschil per product! Hoe denkt u dat die prijs verschill geacepteerd zal worden als de mensen ook naar de oorsponkelijke website bekijken? Is dat te veel?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ivanov
Ivanov
Beste, ik ben importeur van producten vanuit europese land . Ik gebruik hetzelfde website van de producent maar de link is wel aangepast voor Belgie. Op sommige producten is er wel tot maar 5 euro prijs verschil per product! Hoe denkt u dat die prijs verschill geacepteerd zal worden als de mensen ook naar de oorsponkelijke website bekijken? Is dat te veel?
Bedankt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59858-prijsverschil-in-de-eu-landen-en-websites/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag