• 0

Prive ziektenkosten verzekering.

Hallo,

 

Door "omstandigheden" moet ik een kantoor in Nederland opzetten voor een Amerikaans bedrijf. Ikzelf zal daar als CEO komen te werken. Men heeft mij gevraagd wat ik qua pakket verwacht. Omdat ik hierdoor van Belgie naar Nederland moet verhuizen is een van de zaken waar ik goed voor gecompenseerd wil worden de ziekenkosten. Ik heb 4 kinderen en de vijfde is op komst dus deze kosten kunnen aardig oplopen.

Wat zijn zoal de mogelijkheden in Nederland voor prive ziektenkosten verzekering? Wat kunnen jullie mij aanraden?

 

Alvast bedankt, E.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

in dit draadje wordt je alles uitgelegd over het nieuwe stelsel van ziektekostenverzekeringen dat vanaf januari 2005 in Nederland van toepassing is

 

tip: dit forum heeft een handige zoekfunctie

 

Ja OK, maar ik heb het dus niet over wat wettelijk verplicht is.

Ik probeer mij te informeren naar de mogelijkheden van aanvullende verzekeringen bovenop het "normale" pakket.

 

E.

Link naar reactie
  • 0

in dit draadje wordt je alles uitgelegd over het nieuwe stelsel van ziektekostenverzekeringen dat vanaf januari 2005 in Nederland van toepassing is

 

Bedoelde je niet dit draadje? ;)

 

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=16;action=display;threadid=6644

 

Wanneer ga je verhuizen? Vanaf januari 2006 krijg je automatisch te maken met het nieuwe zorgstelsel. Voor kinderen tot 18 jaar hoef je in ieder geval geen premie te betalen. Over de aanvullende verzekeringen valt nu nog niet erg veel te zeggen. De maatschappijen zijn momenteel druk bezig om dit uit te werken. Indien je voor die tijd in Nederland komt wonen is het raadzaam om contact op te nemen met een Nederlandse verzekeringsadviseur of maatschappij. Indien je gebruik gaat maken van een particuliere verzekering dan zul je wel rekening moeten houden met een relatief hoge premie omdat je nu nog te maken krijgt met wettelijke heffingen en premiebetaling voor de kinderen. De dekkingen kunnen onderling nogal verschillen.

 

Succes

www.camelot-legal.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.