Wij maken bedrijven productiever door de (CRM) processen rond sales, klantenservice en marketing te optimaliseren. Dat doen we met Microsoft Dynamics 365 & PowerApps.
Dit heb ik sinds 2011 als freelancer gedaan. Ik kan de hoeveel werk zelf niet meer aan en ik vind ondernemen het leukste onderdeel van mijn werk. Nu ben ik dus hard aan het werk om het bedrijf uit te breiden. Daar hoort natuurlijk een website bij. Aals freelancer was LinkedIn meestal voldoende.
De website is nieuw gebouwd. Hetzelfde bedrijf heeft ook het logo en huisstijl voor ons ontworpen. Raketten passen mooi bij een startup dat zich richt op productiviteit en optimaliseren van processen. De superhero foto’s zijn gekocht via adobe.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
De website is ontworpen en geschreven met de StoryBrand methode (van Donald Miller). Er zijn een aantal losse landingspagina’s gemaakt zoals:
De meeste teksten zijn geschreven door een tekstschrijver. We hebben een chat functie toegevoegd en zowel Google Ads als LinkedIn gebruikt voor advertenties. Deze leverden snel al een aantal opportunity’s op, maar het kan altijd beter.
SEO: We zijn de website steeds aan het optimaliseren voor SEO, maar we zijn net begonnen. Er is dus een lange weg te gaan.
Content Marketing: We hebben een (studenten marketing) bureau ingeschakeld die in opdracht artikelen voor ons gaat schrijven. Bijvoorbeeld de tekst van “werken bij” is door hun geschreven. De andere teksten zijn geschreven door een (freelance) tekstschrijver.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Als freelancer kwamen de meeste opportunity’s binnen via een tussenbureau. Nu willen wij direct bedrijven bereiken zonder tussenpersonen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Wij kunnen meer business waarde leveren binnen hetzelfde budget/timeframe dan de meeste concullega’s. Wij werken alleen met ervaren consultants en weten waar we het over hebben. We kunnen heel snel schakelen en passen daardoor heel goed bij de dynamiek van MKB-bedrijven.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Graag met een kritische blik naar de website kijken. Bijvoorbeeld naar deze gebieden:
· Spreekt de website tekstueel dicisionmakers aan bij MKB-bedrijven?
· Spreekt de website visueel dicisionmakers aan bij MKB-bedrijven?
· Wat vinden jullie van de schrijfstijl?
· Werkt de website goed op jouw device?
· Missen er zaken (content of functionaliteit) op de website?
Als jullie ideeën, opmerkingen of vragen hebben, dan hoor ik dat graag!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TarekHannoudi
TarekHannoudi
Wij maken bedrijven productiever door de (CRM) processen rond sales, klantenservice en marketing te optimaliseren. Dat doen we met Microsoft Dynamics 365 & PowerApps.
Dit heb ik sinds 2011 als freelancer gedaan. Ik kan de hoeveel werk zelf niet meer aan en ik vind ondernemen het leukste onderdeel van mijn werk. Nu ben ik dus hard aan het werk om het bedrijf uit te breiden. Daar hoort natuurlijk een website bij. Aals freelancer was LinkedIn meestal voldoende.
Dit is de website: Bluemagics.nl
De website is nieuw gebouwd. Hetzelfde bedrijf heeft ook het logo en huisstijl voor ons ontworpen. Raketten passen mooi bij een startup dat zich richt op productiviteit en optimaliseren van processen. De superhero foto’s zijn gekocht via adobe.
De website is ontworpen en geschreven met de StoryBrand methode (van Donald Miller). Er zijn een aantal losse landingspagina’s gemaakt zoals:
· CRM-implementatie stappenplan (long-read wat steeds beter begint te scoren in google)
· CRM oplossingen waar je blij van wordt (gebruikt voor advertenties op kleine schaal. Tekst zelf geschreven.)
De meeste teksten zijn geschreven door een tekstschrijver. We hebben een chat functie toegevoegd en zowel Google Ads als LinkedIn gebruikt voor advertenties. Deze leverden snel al een aantal opportunity’s op, maar het kan altijd beter.
SEO: We zijn de website steeds aan het optimaliseren voor SEO, maar we zijn net begonnen. Er is dus een lange weg te gaan.
Content Marketing: We hebben een (studenten marketing) bureau ingeschakeld die in opdracht artikelen voor ons gaat schrijven. Bijvoorbeeld de tekst van “werken bij” is door hun geschreven. De andere teksten zijn geschreven door een (freelance) tekstschrijver.
Als freelancer kwamen de meeste opportunity’s binnen via een tussenbureau. Nu willen wij direct bedrijven bereiken zonder tussenpersonen.
Wij kunnen meer business waarde leveren binnen hetzelfde budget/timeframe dan de meeste concullega’s. Wij werken alleen met ervaren consultants en weten waar we het over hebben. We kunnen heel snel schakelen en passen daardoor heel goed bij de dynamiek van MKB-bedrijven.
Graag met een kritische blik naar de website kijken. Bijvoorbeeld naar deze gebieden:
· Spreekt de website tekstueel dicisionmakers aan bij MKB-bedrijven?
· Spreekt de website visueel dicisionmakers aan bij MKB-bedrijven?
· Wat vinden jullie van de schrijfstijl?
· Werkt de website goed op jouw device?
· Missen er zaken (content of functionaliteit) op de website?
Als jullie ideeën, opmerkingen of vragen hebben, dan hoor ik dat graag!
Alle feedback wordt gewaardeeerd.
Groet,
Tarek Hannoudi
Bluemagics B.V.
PS: Ik zal later de voorstel topic netjes invullen.
aangepast door TarekHannoudiLink naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/61960-wat-vinden-jullie-van-mijn-website-bluemagicsnl/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag