In 2020 krijgen meer dan 1,5 miljoen organisaties te maken met het UBO-register. We schrijven hiervoor een e-book/whitepaper waar we mensen inlichten over de gevolgen, welke acties je nu al kunt ondernemen en wat de UBO inhoud.
Ik vroeg me af of er op dit moment op dit forum zich al aan het voorbereiden/inlezen op de UBO ?
Welke vragen er op dit moment leven.
En naar welke informatie je interesse hebt om in een e-book/whitepaper over UBO te lezen.
Paylex Software B.V. - Kredietrapporten en kredietchecks van ruim 300 bedrijven wereldwijd
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Patrick-Paylex
Patrick-Paylex
In 2020 krijgen meer dan 1,5 miljoen organisaties te maken met het UBO-register. We schrijven hiervoor een e-book/whitepaper waar we mensen inlichten over de gevolgen, welke acties je nu al kunt ondernemen en wat de UBO inhoud.
Ik vroeg me af of er op dit moment op dit forum zich al aan het voorbereiden/inlezen op de UBO ?
Welke vragen er op dit moment leven.
En naar welke informatie je interesse hebt om in een e-book/whitepaper over UBO te lezen.
Paylex Software B.V. - Kredietrapporten en kredietchecks van ruim 300 bedrijven wereldwijd
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/62107-nieuw-ebook-whitepaper-over-ubo-ultimate-beneficial-owner-verklaring/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag