Ga naar inhoud
Geplaatst:

Jasper S.

Ik heb een onaangename discussie met een freelancer.
Hij veranderde zijn uurprijs op basis van een een whatsapp bericht, dat ik verkeerd heb begrepen.
Ik heb daarop de factuur volledig betaald en gezegd dat we hem dan de volgende dag niet nodig hebben.
Nu wil hij die ook doorberekenen.
We hebben nooit iets overeengekomen over het annuleren van een opdracht.
Ik heb nu voorgesteld om de factuur van morgen gewoon te betalen, maar toch blijft hij boos en wil nu mijn klanten en freelancers gaan benaderen., omdat ik hem in de toekomst niet meer ga inhuren. Wat ik trouwens niet heb gezegd.
Hij is behoorlijk emotioneel over de chat, zijn woordkeuze is ook niet bepaald sjiek.

aangepast door Jasper S.

Featured Replies

Geplaatst:

logistieke dienstverlening

Goed nieuws!

Fijn dat het zo afloopt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.