• 0

Administratie bij eenmanszaak

Hallo,

 

Ik zit erover na te denken om een eigen webwinkel (eenmanszaak) te beginnen die software verkoopt. Ik wil zelf de administratie doen (ik ben vroeger zelf administrateur geweest). Heb ik in dat geval ook nog een accountant nodig die bijvoorbeeld de administratie controleert en een handtekening onder de jaarrekening zet?

 

Ik verwacht niet veel omzet te halen en daarom wil ik liever geen accountantskosten of administratiekosten betalen.

 

Groet,

 

Johannes

JavaAtWork - file upload solutions

http://www.javaatwork.com

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo,

Ik ben op zoek naar een boekhoudpakket, zo mogelijk gratis, en denk aan de DOS-versie van "King" incl. fakturering, debiteuren en crediteuren.

Wie heeft er nog iets in de kast liggen?

groeten Ad

 

 

Beste Ad,

 

Welkom op Higherlevel.

De vraag die je stelt is hier al vaker voorbij gekomen.

Maak gebruik van de nieuwe zoekfunctie op dit forum.

Er zijn diverse discussies geweest over gratis te downloaden open source boekhoud paketten.

 

Suc6

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de info. Ik kan dan dus zelf nadat ik mijn balans en V&W-rekening heb opgemaakt de (mogelijke) winst opgeven bij de aanslag inkomstenbelasting.

 

Groet,

 

Johannes

 

Toch niet ! Je kunt in het aangifteprogramma voor particulieren geen winst uit onderneming aangeven. Dit heel eenvoudig on-line met het aangifteprogramma voor ondernemers van de belastingdienst. Alles gratis.

groeten Ad

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

Ik ben op zoek naar een boekhoudpakket, zo mogelijk gratis, en denk aan de DOS-versie van "King" incl. fakturering, debiteuren en crediteuren.

Wie heeft er nog iets in de kast liggen?

groeten Ad

 

 

DOS :o ??? Ik zou er niet meer aan beginnen... probeer Turbocash of Gnucash eens, Open Source en dus gratis.... even googlen en je hebt ze zo te pakken ( of gebruik de zoekfunctie op HL, kon je ook hele draadjes tegen over Turbocash en Gnucash.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 118 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.