Ik heb een vraag> Mijn doel is om Car Media te gaan verkopen.
Dat houd dus in Tft schermpjes en dvd spelers. Nou kan ik dit doen via iemand die al importeerd vanuit China. Maar nu wil ik dus ook gaan importeren door die schermpjes en mogelijke dvd spelers bij diegene in de container te laten meevervoeren.
Ik wil dus vragen wat ongeveer de invoerkosten zijn. Als je laat eens even zeggen 10 dozen mee vervoerd in de container. Hoogte= 7 cm Breedte= 14 cm Lengte = 10 cm.
Hartelijk dank hopelijk kunnen jullie mij op pad helpen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MarvinW
MarvinW
Goeiedag ondernemers en overigen,
Ik heb een vraag> Mijn doel is om Car Media te gaan verkopen.
Dat houd dus in Tft schermpjes en dvd spelers. Nou kan ik dit doen via iemand die al importeerd vanuit China. Maar nu wil ik dus ook gaan importeren door die schermpjes en mogelijke dvd spelers bij diegene in de container te laten meevervoeren.
Ik wil dus vragen wat ongeveer de invoerkosten zijn. Als je laat eens even zeggen 10 dozen mee vervoerd in de container. Hoogte= 7 cm Breedte= 14 cm Lengte = 10 cm.
Hartelijk dank hopelijk kunnen jullie mij op pad helpen?
Met vriendelijke groeten Marvin
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6368-invoers-rechten-importeren-vanuit-china/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag