Jump to content
Abdellatif
Verberg

contacloze tegen het virus

Geachte mevrouw, heer,

Ik heb een nieuw ideeën en ik heb een werkende prototypen van gemaakt. Een van deze idee gaat over de huidig situatie en het corona virus. Ik heb een tool ontwikkeld waarmee het kans op bestemming klein of nihil wordt. Ik wil het graag verder op de markt brengen en ook ander ideeën op verschillende oppervlakten. van sommig heb ik ook een prototype gemaakt. Zelf op de markt brengen is niet mijn sterk kant. daarom het is mijn nog gelukt. Mocht iemand zijn die denkt wat met de ideeën te kunnen doen wil ik graag aan hem het werkende prototypen laten zien. Alvast bedankt

A. Mehfoud

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Als je echt iets hebt, waarmee de kans op besmetting minder wordt zijn er vast voldoende partijen die willen investeren, mits het niet te complex is.

Wellicht is de Street University iets voor jou. Je hebt ook de kans om jouw idee te pitchen aan het Talpa netwerk. Kwam gister langs op het forum:

Leef je leven door te leven.

Geef om geven door te geven.

IT Beheer, Detachering en Cybersecurity  | Treinkaartjes | Huis kopen in Zwitserland

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

• Who's Online

Er zijn 4 leden online en 168 gasten

(See full list)    
  • Also interesting:

• Ondernemersplein

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept