Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
msteer
ik zie steeds meer discussies nav vragen over logo's en bedrijfsnamen. zulke vragen worden weggemoffeld worden in 1 draadje of komen misschien zelfs in de off-topic terecht. ik vind dat jammer.
veel starters zijn volgens mij erg bezig met logo's en bedrijfsnamen. vaak is het eerste "tastbare" begin van het eigen bedrijf. voordat je je inschrijft bij de kvk moet je toch een naam hebben bedacht. naam en logo worden nog al eens tegelijk geboren.
misschien dat deze topics niet meer zo interessant zijn voor de ervaren ondernemer / higherleverlaar. als je al een paar projecten of klanten verder bent dan is een kleurtje of een lijntje in een logo niet zo boeiend meer. vooral als je al x keer hetzelfde commentaar heb gegeven.
maar veel van de ervaren higherlevelaars hebben bij de start van hun bedrijf (of nieuwe samenwerkingsverbanden) hier ook de mening gevraagd over naam of logo...
ik zou daarom zeggen, laat deze topics gewoon lekker bestaan, schuif ze niet onder het tapijt. als het je niet interesseert, lees je ze gewoon niet.