Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Kanban
Luitjes,
Donderdag was echt een higherlevel dag!!! Startech 2002 in samenwerking met de Nebib was erg geslaagd. Uiteraard was Nils aanwezig met een grote glimlach.
Na een inleiding van een aantal prominente sprekers ben ik maar even naar voren gelopen en de 250 aanwezigen via microfoon op het podium attent gemaakt op higherlevel en haar medicinale werking! Ik had het woord HL nog niet gezegd of ik zag in de zaal al koppies knikken van...he dat ken ik.....hahaha! Heb even uitgelegd dat je voor vragen en discussies gewoon naar www.higherlevel.nl moet gaan omdat je daar wijzer wordt.
Ik moet toegeven dat het adrenaline gehalte hoog was door de niet-voorbereiding maar ben erg blij van de gelegenheid gebruik te hebben gemaakt! Hoorde later mensen erover praten! Dreamstart zelf vond het ook een goede actie......dusssuh ken ik ff fangen hahahaha!
De komende weken kunnen we dus hopelijk een hoop nieuwe gasten verwelkomen!
Trouwens ID-NL gesproken en zij willen zeker in samenwerking gaan. Later daarover meer.
Ook PPS gaat er van komen! Kunnen bijvoorbeeld ook ideeen van starters via deze weg op commerciele haalbaarheid beoordelen......enfin genoeg werk aan de winkel!
Trouwens Dennis......de moderators moeten echt een info pakket hebben ter verspreiding. Kaartjes, posters enz!!!!
Evert ;D