Binnenkort verkoop ik mijn bedrijf. Op het moment rij ik een landcruiser youngtimer op de zaak. En een harley davidson op de zaamk
Bij verkoop van de zaak hoe snel moet ik de auto verkopen voor ik naar de dure houderschapbelasting overga? En wat is de consequentie wat betreft de harley. Die voor 20.000 gewaardeerd buitenvennootschappelijk vermogen is .
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
olliebollie
olliebollie
Binnenkort verkoop ik mijn bedrijf. Op het moment rij ik een landcruiser youngtimer op de zaak. En een harley davidson op de zaamk
Bij verkoop van de zaak hoe snel moet ik de auto verkopen voor ik naar de dure houderschapbelasting overga? En wat is de consequentie wat betreft de harley. Die voor 20.000 gewaardeerd buitenvennootschappelijk vermogen is .
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/67636-beeindigen-ondernemerschap/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag