Ik ben momenteel allerlei betalingsmogelijkheden aan het onderzoeken, maar ik loop echter vast bij de eenmalige incasso.
Ik wil namelijk weten wat de rechten en plichten zijn van een ondernemer als hij gebruik maakt van deze betaalmethode. Wanneer mag bijvoorbeeld de klant zijn incasso weer terugstorten? Hoe kan ik als ondernemer voorkomen dat dit gebeurd en dat ik dus zo mijn geld misloop?
Zijn er ook juridische stappen mogelijk als mij dit overkomt en moet ik eventuele zaken vastleggen in mijn leveringsvoorwaarden?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Buunky
Buunky
Ik ben momenteel allerlei betalingsmogelijkheden aan het onderzoeken, maar ik loop echter vast bij de eenmalige incasso.
Ik wil namelijk weten wat de rechten en plichten zijn van een ondernemer als hij gebruik maakt van deze betaalmethode. Wanneer mag bijvoorbeeld de klant zijn incasso weer terugstorten? Hoe kan ik als ondernemer voorkomen dat dit gebeurd en dat ik dus zo mijn geld misloop?
Zijn er ook juridische stappen mogelijk als mij dit overkomt en moet ik eventuele zaken vastleggen in mijn leveringsvoorwaarden?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6789-rechten-en-plichten-eenmalige-incasso/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag