Geplaatst: 20 oktober 20204 j Hakimos 4 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Beste, Ik heb ook een vraag m.b.t afschrijvingen. is het zo dat je bij afschrijvingen rekening houdt met 20% restwaarde ? dan heb ik het over bijvoorbeeld een laptop of telefoon. etc.etc. ik lees verschillende reacties hierover op internet. graag reacties. hakimos 21 oktober 20204 j aangepast door Mikky Vrolijk Titel aangepast
Geplaatst: 20 oktober 20204 j Cosara 6.7k berichten 20 Solutions 11 Trofeeën 1k Reputatie Op 20-10-2020 om 11:57, Hakimos zei: is het zo dat je bij afschrijvingen rekening houdt met 20% restwaarde ? dan heb ik het over bijvoorbeeld een laptop of telefoon. etc.etc. 10% van het netto aankoopbedrag is een veelgebruikte restwaarde. Overigens zou ik aan een snel verouderende laptop en telefoon geen restwaarde toekennen. Mochten beiden na gedane arbeid toch nog wat geld opleveren, dan corrigeer je het ontbreken van enige restwaarde met een boekwinst. Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.
Hakimos
Beste,
Ik heb ook een vraag m.b.t afschrijvingen.
is het zo dat je bij afschrijvingen rekening houdt met 20% restwaarde ? dan heb ik het over bijvoorbeeld een laptop of telefoon. etc.etc.
ik lees verschillende reacties hierover op internet.
graag reacties.
hakimos
aangepast door Mikky Vrolijk
Titel aangepast