Ik ben op zoek naar een manier om goedkoop dataverkeer te kunnen inkopen. Ik heb gekeken bij wat hosting bedrijven maar max wat ik kan vinden is rond de 1000 GB per maand en dan 1 euro per extra GB.
Zelf wil ik graag weten wat vooraf ingekocht extra dataverkeer ongeveer gaat kosten bij deze hoeveelheden:
2.500 GB
5.000 GB
10.000 GB
Alle tips en links zijn welkom
alvast bedankt
Durf te dromen maar wees ook realistisch.
Geloof in het grote, maar realiseer eerst het kleine.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dstyle
dstyle
Beste higherlevelaars,
Ik ben op zoek naar een manier om goedkoop dataverkeer te kunnen inkopen. Ik heb gekeken bij wat hosting bedrijven maar max wat ik kan vinden is rond de 1000 GB per maand en dan 1 euro per extra GB.
Zelf wil ik graag weten wat vooraf ingekocht extra dataverkeer ongeveer gaat kosten bij deze hoeveelheden:
2.500 GB
5.000 GB
10.000 GB
Alle tips en links zijn welkom
alvast bedankt
Durf te dromen maar wees ook realistisch.
Geloof in het grote, maar realiseer eerst het kleine.
Niet alleen maar praten, ook doen.
Wie niet waagt die niet wint.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6935-zoek-goedkoop-dataverkeer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag