Scrapper 0 Posted January 12 Share Posted January 12 Beste medeforummers, Bestaat er een mogelijkheid om als DGA de waarde van eerder opgebouwd pensioen als werknemer (2e pijler) over te dragen naar een pensioenrekening (3e pijler). Is dit mogelijk of heeft iemand tips? Alvast bedankt. groet, Marc 0 Quote Link to post Share on other sites
0 Norbert Bakker 1,663 Posted January 12 Share Posted January 12 1 minuut geleden, Scrapper zei: Is dit mogelijk Nee. 2 minuten geleden, Scrapper zei: heeft iemand tips? Lekker laten staan (makkelijk als je toch geen keuze hebt) en bouw als ondernemer in pijler 3 én privé genoeg aanvullend (pensioen)vermogen op voor een goede oudedagsvoorziening. 0 Quote Waarmee kan ik je helpen? Ik adviseer ondernemers over betrouwbare en betaalbare verzekeringen tegen arbeidsongeschiktheid en aansprakelijkheid. Meer weten? Contact Mijn laatste blog: De AOV premies stijgen, wat doe je er aan en wanneer? Link to post Share on other sites
0 Scrapper 0 Posted January 12 Share Posted January 12 Thanks. Kort maar krachtig 💪🏻 0 Quote Link to post Share on other sites
Beste medeforummers,
Bestaat er een mogelijkheid om als DGA de waarde van eerder opgebouwd pensioen als werknemer (2e pijler) over te dragen naar een pensioenrekening (3e pijler).
Is dit mogelijk of heeft iemand tips?
Alvast bedankt.
groet,
Marc