Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
PW
Completely off-topic, maar 1 kruispost is toegestaan zodat zoveel mogelijk mensen het lezen:
HigherLevel doet zich voor als hoogwaardig forum voor ondernemers. Soms is dat waar, soms niet. De voorwaarden om te posten zeggen -zakelijk weergegeven- dat het niet overbodig moet zijn en netjes moet blijven. Daaraan voldoe ik per definitie omdat ik netjes ben opgevoed.
De voorwaarden zeggen ook letterlijk "Wees dus altijd kritisch over de reacties".
MAAR LET OP: Dat geldt -uitsluitend- voor reacties van niet-administrators of van anderszins bij HigherLevel betrokkenen, want zodra je -daar- de euvele moed hebt kritisch te zijn menen deze heren, Nils de Witte bijvoorbeeld, de wijsheid volledig in pacht te hebben, en om dat te "bewijzen" de complete discussie te mogen verwijderen omdat de richting waarin de discussie gaat meneer niet aanstaat. Meneer wordt bekritiseert en daar houdt hij niet zo van. Meneer is de baas hier, dus dan neemt meneer actie. Dat heet cencuur, heer De Witte, en èlk zichzelf respecterend mens die van zichzelf denkt dat 'ie meer dan 3 hersencellen tussen z'n oren heeft doet dat niet: die gaat de discussie aan en wint, of verliest, op basis van argumenten, nooit op basis van macht. Nu begrijp ik wel dat HigherLevel het verlies van de discussie al in aantocht zag, maar daar moet je wel tegenkunnen! Sterker nog, leer je tenminste nog wat van je bezoekers!
Een discussie verwijderen omdat er kritiek op je antwoorden wordt gegeven impliceert direct dat je zonder strijd verloren hebt, dat doen sowieso uitsluitend alleen hele domme mensen, en dwingt sowieso geen enkel respect af!
De volledige, scherpe maar -keurige- tekst van alle postings is beschikbaar per e-mail via dagelijkse.column@planet.nl.
Heren van HigherLevel, geloof me, dit was een -hele- domme actie!
Met overwinnende groet,
PW
[edit]JW: de edit van mij was het wijzigen van de titel [/edit mod]
Zoek altijd eerst, tot het uiterste, naar argumenten die je nog -niet- hebt gehoord, voordat je impulsief een oordeel velt en dat achteraf volkomen fout blijkt te zijn...
Dat maakt je een wijzer mens, niet geliefd, maar wel wijzer...