Ik heb een vraag. Ik heb vorig jaar 2020 een set diamantboor gekocht (950 inclusief) om bedrijfsmatig te gebruiken en de btw afgetrokken.
Nu ben ik sinds 2021 aangemeld bij de KOR . Nu het volgende: ik heb de diamantboorset weer verkocht voor 950 euro omdat ik het toch laat doen door externe partijen.
Hoe verwerkt ik dat nou? Moet ik de btw herzien? Ik heb nu het verschil (btw bedrag) als winst opgenomen voor bedrijfsmiddelen(5 jaar afschrijven) .
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
D.J1974
D.J1974
Beste,
Ik heb een vraag. Ik heb vorig jaar 2020 een set diamantboor gekocht (950 inclusief) om bedrijfsmatig te gebruiken en de btw afgetrokken.
Nu ben ik sinds 2021 aangemeld bij de KOR . Nu het volgende: ik heb de diamantboorset weer verkocht voor 950 euro omdat ik het toch laat doen door externe partijen.
Hoe verwerkt ik dat nou? Moet ik de btw herzien? Ik heb nu het verschil (btw bedrag) als winst opgenomen voor bedrijfsmiddelen(5 jaar afschrijven) .
Ik loop een beetje vast nu !!
Help.
mvgr Dennis
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/71246-btw-herzien-bij-kor/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag