Het integratie van PostNL met shopify webshop, is zeer ingewikkeld (voor mij althans). De API key is te complex. Waardoor ik dan denk om van de hele integratie af te zien. Het is toch niet verplicht ofzo om zo'n integratie te gebruiken?. Ik zou het dan veel liever de bestellingen gewoon handmatig via PostNL website regelen.
Dus mijn simpele vraag is, zijn die integraties bedacht alleen ter 'vereenvoudigen' (voor mij vermoeilijken) maar niet verplicht ofzo? Voor boekhouding heeft het toch niet veel te maken? Dan heeft mijn webshop ook geen verzendopties?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bernna
Bernna
Dag allemaal,
Het integratie van PostNL met shopify webshop, is zeer ingewikkeld (voor mij althans). De API key is te complex. Waardoor ik dan denk om van de hele integratie af te zien. Het is toch niet verplicht ofzo om zo'n integratie te gebruiken?. Ik zou het dan veel liever de bestellingen gewoon handmatig via PostNL website regelen.
Dus mijn simpele vraag is, zijn die integraties bedacht alleen ter 'vereenvoudigen' (voor mij vermoeilijken) maar niet verplicht ofzo? Voor boekhouding heeft het toch niet veel te maken? Dan heeft mijn webshop ook geen verzendopties?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/71540-vervoerder-postnl-integratie-met-webshop-toch-niet-verplicht/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag