Ik ben zzp’er (2011) en sinds 2013 heb ik zonnepanelen. Ieder kwartaal doe ik ook btw aangifte voor de panelen, jaarlijks betaal ik 60 euro, sinds 2013. De aangifte voor de zonnepanelen heeft een ander bedrijfsnummer voor de belasting dan de aangifte voor mijn bedrijf waarin ik als zzp er werk. Ik vraag me af of ik mijn “bedrijf” voor de zonnepanelen kan opheffen, en daarmee dus geen btw meer hoef af te dragen. Wie kan me hier antwoord op geven. Alvast dank, groet Mariëlle
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JB70
JB70
Ik ben zzp’er (2011) en sinds 2013 heb ik zonnepanelen. Ieder kwartaal doe ik ook btw aangifte voor de panelen, jaarlijks betaal ik 60 euro, sinds 2013. De aangifte voor de zonnepanelen heeft een ander bedrijfsnummer voor de belasting dan de aangifte voor mijn bedrijf waarin ik als zzp er werk. Ik vraag me af of ik mijn “bedrijf” voor de zonnepanelen kan opheffen, en daarmee dus geen btw meer hoef af te dragen. Wie kan me hier antwoord op geven. Alvast dank, groet Mariëlle
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/71626-btw-afdracht-zonnepanelen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag