• 0

Hoe werkt ingebrekestelling overheid? [RVO TVL]

(aangepast)

Ik wacht al bijna 5 maanden op TVL Q1 2021. Er zou eigenlijk binnen 8 weken een besluit worden genomen of ik recht had op TVL ja of te nee. Dat was midden april. Nu hebben wij de RVO ingebreke gesteld en begin vorige week was de laatste datum waarop ze een besluit konden nemen over onze aanvraag wat betreft die ingebreke stelling. Nu zouden wij recht hebben op een claimbedrag per dag. Weet iemand hoe die ingebreke stelling werkt? Wanneer/hoe dat wordt uitbetaald etc. Het lijkt alsof die ingebreke stelling niks teweeg brengt en ik nog 5 maanden kan wachten op TVL en 10 maanden op geld van ingebreke stelling.

 

 

aangepast door Mikky Vrolijk
Titel aangepast
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479
(aangepast)
1 uur geleden, jeroendrunen zei:

Ik wacht al bijna 5 maanden op TVL Q1 2021. Er zou eigenlijk binnen 8 weken een besluit worden genomen of ik recht had op TVL ja of te nee. 

 

Heb je helemaal geen antwoord gekregen of je in aanmerking komt voor TVL  Q! ? Of heb je een bezwaar lopen tegen een afwijzing voor TVL Q1?

 

Ik vermoed dat je wel al op de hoogte bent van onderstaande, maar voor de "meelezers" plaats ik het ter info: 

RVO meldt:

Quote

Ingebrekestelling ingediend, en dan?
Als wij uw ingebrekestelling hebben ontvangen, krijgt u van ons een schriftelijke of digitale ontvangstbevestiging. Wij controleren of de beslistermijn voor uw aanvraag, bezwaar of verzoek inderdaad voorbij is. Is dit niet zo, dan hebben wij nog 2 weken om een beslissing te nemen. Anders moeten wij u een dwangsom betalen. De hoogte van het bedrag hangt af van de lengte van de termijn.
Er wordt dus eerst nog gecontroleerd of de ingebrekestelling gegrond is.

 

@jeroendrunen Idee kan zijn dat je contact opneemt met RVO d.m.v. telefoon, email of livechat? Zij kunnen dan met jouw referentienummer meer informatie achterhalen en jou informeren over de status van jouw ingebrekestelling.

 

 

aangepast door Mikky Vrolijk
Contactlink RVO toegevoegd

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0
21 minuten geleden, Mikky Vrolijk zei:

 

Heb je helemaal geen antwoord gekregen of je in aanmerking komt voor TVL  Q! ? Of heb je een bezwaar lopen tegen een afwijzing voor TVL Q1?

 

Ik vermoed dat je wel al op de hoogte bent van onderstaande, maar voor de "meelezers" plaats ik het ter info: 

RVO meldt:

 

@jeroendrunen Idee kan zijn dat je contact opneemt met RVO d.m.v. telefoon, email of livechat? Zij kunnen dan met jouw referentienummer meer informatie achterhalen en jou informeren over de status van jouw ingebrekestelling.

 

 

Ik heb nog helemaal geen antwoord gehad. Contact met RVO heeft weinig zin. Heb nu 30 keer gebeld met ze maar er zitten nu allemaal tijdelijk aangenomen uitzendkrachten die niks weten. 

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Thanks TwaBla, titel aangepast.

 

21 uur geleden, jeroendrunen zei:

Ik heb nog helemaal geen antwoord gehad. Contact met RVO heeft weinig zin. Heb nu 30 keer gebeld met ze maar er zitten nu allemaal tijdelijk aangenomen uitzendkrachten die niks weten. 

@jeroendrunen Als ik jou was, zou ik het toch nog eens proberen. En dan niet via telefonisch contact maar via de livechat van RVO TVL >>> (oranje button rechts onder)

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    15 leden, 206 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.