Ik sta op het punt om 2 machines uit China aan te schaffen alleen heb daarbij natuurlijk even geen rekening gehouden met de zeevracht kosten voor containers op dit moment. Ik schrok me een hoedje op zijn zachts gezegd haha!
Nu ben ik op zoek naar andere manieren om de machines uit China te transporteren en was even benieuwd of ondernemers hier recent mee te maken hebben gehad. Is de optie per trein wellicht nu een goede mogelijkheid of hoe kan ik dit het beste aanvliegen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Roel Huizer Gros
Roel Huizer Gros
Beste mensen,
Ik sta op het punt om 2 machines uit China aan te schaffen alleen heb daarbij natuurlijk even geen rekening gehouden met de zeevracht kosten voor containers op dit moment. Ik schrok me een hoedje op zijn zachts gezegd haha!
Nu ben ik op zoek naar andere manieren om de machines uit China te transporteren en was even benieuwd of ondernemers hier recent mee te maken hebben gehad. Is de optie per trein wellicht nu een goede mogelijkheid of hoe kan ik dit het beste aanvliegen?
Alvast bedankt allemaal!!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/72422-opties-machines-importeren-uit-china/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag