Jump to content

Roel Huizer Gros

Senior
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6

Personal info

  • You are:
    maak een keuze
  • Address
    Beeckendeal 4, Den Bosch, Noord Brabant, 5221PK, Netherlands
  • First name
    Roel
  • Last name
    Huizer Gros
  • Email
    info@rhg-designs.com
  • Website address
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    31-35
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
    commercie en marketing
  1. Thanks! Mijn vriendin staat op het punt om uit wanhoop te betalen maar heb haar verzocht NIET in te gaan op de mail en factuur. Ik heb ook aangegeven dat ik alle financiele kosten op me naam om haar zorgen een beetje weg te nemen haha. Ik ga gewoonweg NIKS/NADA/NOPPES betalen aan MKBFlopdeal. Ik sluit me graag aan! Ik ga ervoor zorgen dat alle stukken omtrent deze partij je kant op komen.
  2. Beste allemaal, Mijn vriendin is dus ook "slachtoffer" geworden van dit achterlijk zootje. Helaas heeft ze in de bandopname op een aantal zaken ja gezegd dus in principe zou dat bindend zijn maar ook ik ben van plan om geen rooie rot cent te betalen aan deze malafide partij. De tijd om te annuleren is uiteraard verstreken omdat de mail in de ongewenste post terecht is gekomen en helaas onzoekbaar is door het gebruik van afbeeldingen en een goed opgebouwde mail die op een paar kenwoorden na niet te vinden is als heb je het graag. Daarnaast vond ik het persoonlijk ook zeer "apart" dat de annuleringsmail in de ongewenste mail terecht komt MAAR de factuur zonder problemen netjes het postvak in bereikt. Mijn vriendin begint zich aardig zorgen te maken daar ze een "kleine" salon heeft en na de corona crisis er financieel niet echt goed voor staat. Ik heb haar een mail laten sturen waarin ze aangeeft dat ze van alle diensten GEEN gebruik wil maken en ze niet van plan is om te betalen voor een dienst die haar is "opgelegd" en niet gaat gebruiken. Daarnaast heb ik meerdere malen geprobeerd om deze gasten eens aan de telefoon te krijgen om toch wat vragen hun kant op te vuren maar helaas zonder resultaat. De partij blijft mailen en geeft geen gehoor aan de terugbel verzoek, daarnaast ook meedere malen het contact formulier ingevuld maar een reactie blijft uit. Ik heb mij vriendin aangegeven dat wat er ook gebeurd ze moet weigeren te betalen. Als laatste reactie kreeg ze onderstaande mail, wederom nemen ze niet de moeite om je te woord te staan via de telefoon.
  3. Oeps, te snel met reageren soms ;) Dat is natuurlijk ook zo ondanks dat het niet echt een origineel ontwerp is, is het toch wel fijn dat het enigzins in de buurt komt van een smilie want dat is in principe het doel van het "logo" in het product! Bedankt voor je feedback!
  4. Zeker aangeklikt en even rond gekeken voor voorbeelden dus dank daarvoor :D! Gezien het feit ik ze uit het midden van het product haal moet ik sowieso bij elke Emoij het eea aanpassen zodat het geheel er niet uit valt dus hier en daar gekeken! Ik vind "mijn" versie ook leuker natuurlijk haha! Bedankt!
  5. Haha dat vond ik ook! Daarnaast zorgt dit ontwerp voor een iets stabielere ear saver met minder "breek" punten.
  6. Bedankt voor je reactie!! Daarnaast heeft me natuurlijk even tot nadenken gezet en volgens mij zou het probleem nu opgelost moeten zijn!
  7. Wederom erg nuttige informatie, thanks! Ga ik zeker even doorlezen.
  8. Klopt helemaal! Ik tweak de smilies ook op die manier dat ik ze in het product kan verwerken en het product zelf geen zwakke plekken krijgt zodat het kan breken. Dat maakt het dan in principe een "niet bestaande" smillie met vergelijkenis. Thanks! Ik ga daar zeker even kijken. Bedankt voor je duidelijke uitleg. Hier kan ik zeker wat mee.
  9. Ben nu in contact met fontawesome omdat deze ook een groot aantal "free" icons aanbieden waaronder bepaalde Emoji die niet officieel van een "grote" partij komen dus hopelijk komt daar wat meer informatie uit. De Emoji die ik op de "ear savers" heb gebruikt komen vanuit een "free" icon set dus ben daar even de informatie van aan het opvragen. Daarnaast doe ik zelf nog een aanpassen aan de Emoji om hem "laserbaar" te maken dus originele Emoji is niet van mij dus vraag het dan liever even extra na. Deze informatie kan ik terug vinden op de website: https://fontawesome.com/license/free
  10. Bedankt voor je reactie! Wellicht moet ik gewoon overschakelen naar de "standaard" smiley inderdaad. Was leuk geweest als ik de wat meer zeggende smiley had kunnen gebruiken maar begrijp dat deze beschermd is natuurlijk is niet van mij.
  11. Beste mensen, Ik heb de zoek functie even gebruikt alleen kan er zo helaas niets over vinden dus vandaar dat ik hier mijn vraag ga stellen. Is de "smilie", "Emoticon", "Emoij" beschermd op wat voor manier dan ook waardoor ik deze niet zou morgen gebruiken in mijn producten? Ik ben natuurlijk in de mogelijkheid mijn eigen emoticon te ontwerpen maar daarbij zal altijd gelijkenis zitten in de huidige emoticons. Ik zou graag wat emoticons willen toepassen op producten die ik op dit moment verkoop. Ik download de emoticons via https://fontawesome.com/ alleen word daar ook niet heel veel wijzer. Er zijn ontzettend veel producten op de markt met emoticons alleen wil 100% zeker zijn dat ik geen inbreuk maak op bepaalde rechten. Alvast bedankt! Hieronder een sample van de "ear saver" met het gebruik van een smilie. Mochten mensen echt geen idee hebben wat een "ear saver" is dan staat hier het eea aan informatie: https://www.deondernemer.nl/support-ondernemers/ondernemer-zorgpersoneel-corona-mondkapje-comfort~2180063
  12. Voor mij was het "YES" moment een tijdje terug toen ik ontzettend veel ziekenhuizen en zorginstellingen blij heb kunnen maken met de "ear saver". Ik heb er vanuit mijn relatief kleine onderneming ongeveer 5000 kunnen doneren en wat een voldoening is het om alleen maar posistieve reacties te krijgen vanuit de ziekenhuizen en zorginstellingen. Daarnaast is dit allemaal verder ontwikkelt en ben ik uitgekomen op een webshop voor bedrijven en ook particulieren gezien het mondkapje hier en daar helaas verplicht is. Voor een kleine toelichting van de "ear saver" is er een artikel geschreven op de ondernemer: https://www.deondernemer.nl/support-ondernemers/ondernemer-zorgpersoneel-corona-mondkapje-comfort~2180063 De "ear saver" is op dit moment een wereldwijd begrip en wil niet de credits voor de ontwikkeling op me nemen omdat dit is ontstaan vanuit de 3D/Laser community waarbij ik een steentje heb kunnen bijdragen in de plexiglas variant. Het ging mij er puur en alleen om dat ik de hardwerkende mensen in de zorg heb kunnen helpen met een item, niet met het idee!
  13. Begin me inderdaad ook sterk af te vragen hoeveel er daadwerkelijk van een advocaat komt. Al met al natuurlijk wel een wijze les geweest en rust in de tent. Focus op de europeese markt en opletten met bepaalde teksten die even "makkelijk" te kopieren en te gebruiken zijn. Iedereen in ieder geval super bedankt voor alle reacties, top forum hier!
  14. Zojuist heb ik onderstaande mail ontvangen. Daarin lijkt hij ook duidelijk aan te geven dat ik de producten gewoon mag blijven ontwerpen en verkopen zolang ze maar niet op die van de genoemde partij lijken (als het het mij vraagt lijken ze er totaal niet op). Daarnaast geeft hij ook aan dat de kleuren combinatie totaal geen probleem is terwijl dit in de eerste mail wel zo leek. Hello Roel, I'm glad to inform you that we appreciated your full cooperation on this matter and we have postponed any forth going action against you. I'm an international attorney representing ******* and they were informed to not to response to any communication from direct messages/emails/etc regarding this matter outside of this case. As for usage of colors, we don't hold you against using any color combination on your designs, so long your products are not duplicates of ******** products in shape/form. As of today I will considered this case resolved should the matter be retained in its current state, which you have informed to be updated per our request. For all other matter, I will forward your messages to ********** for further communication. Thank you for you cooperation! Best regards, ************ - Attorney
  15. Ik ga in ieder geval van de "worst case scenario" uit en ga alles aanpassen. Daanaast ben ik van plan om de items waar het om gaat "tijdelijk" van de website te halen om toch volledig toe te geven aan de eisen van de tegenpartij zodat ze vooralsnog verder geen stappen zullen ondernemen. Ik kan daarna altijd nog met ze in gesprek hoe we dit eventueel zouden kunnen oplossen of eventueel willen "samenwerken" waarbij ik klanten uit de VS doorverwijs naar hun. De levering naar de VS ga ik daarbij ook stop zetten en me richten op de europeese markt. Ik geef ze op dit punt liever wat meer om aan de eisen te voldoen en kan dan achteraf eventueel tot een oplossing komen. Op dit moment neem ik inderdaad afstand van de concurent en ga ik me richten op andere designs die ik al klaar heb liggen. De plexiglas houders waar het om gaat neem achteraf toch meer werk met zich mee en vind het daarom ook niet zo erg om deze niet meer aan te bieden.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept