• 0

sneaker store

Hallo allemaal!

 

ik ben sinds kort begonnen met het opbouwen van mijn eigen sneaker store en ben bezig met het ondernemingsplan. De sneakers die ik wil gaan verkopen zijn onderandere Yeezys en Jordands. Ik loop alleen vast tegen het feit dat ik nog niet zo goed weet hoe en waar ik dit soort sneakers moet inkopen

als iemand tips heeft hoor ik het graag!

 

liefs,

Nina:grinning-face:

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Welkom op Higherlevel!

 

De inkoop van sneakers is wel vrij cruciaal voor je bedrijf. Wat heb je al gezocht en/of gevonden over de inkoop of mogelijkheden? Er zijn vast distributeurs te vinden die zulke merken aanbieden. Hebben die een catalogus? Zijn ze op (digitale) beurzen?

 

Zijn Yeezys die bijna niet te krijgen sneakers, omdat ze direct uitverkopen? Áls je ze kan krijgen is het dus leuk, maar dat klinkt wel lastig om zomaar tussen te komen.

Link naar reactie
  • 0

 

Yeezy is een collab van Adidas en Kayne West toch?

 

Dat soort merken moet het hebben van exclusiviteit of selectiviteit, dus het is juist de bedoeling dat niet elke halve zool ze kan verkopen. Het is niet zo dat er ergens een geheime groothandel is waar je ze goedkoop kan afhalen. Zoek op: economie > schaarste > marketing > prijs. Door gecreëerde schaarste kan de prijs omhoog. Zet een bekende naam op de zijkant, dan betalen sneakerwappies een veelvoud van de kosten.

 

Veel succes. :partying-face:

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Beste Nina,

Ik  hoop dat de gegeven antwoorden je wat verder hebben geholpen. Maar, dit topic wordt gesloten. Één van onze forumregels meldt:

"vragen om leveranciers voor je primaire bedrijfsactiviteiten, voorbeeld hiervan: als je een bloemenzaak gaat beginnen, kun je alles vragen m.b.t. je ondernemingsplan, de regelgeving e.d., maar niet "waar koop ik mijn bloemen in".

 

Je blijft uiteraard welkom als je inhoudelijke vragen hebt m.b.t. het opstarten van je bedrijf.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 152 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.