• 0

Voorraadadministratie

Ik ben opzoek naar een betaalbare simpele module of systeem om voorraden en artikelen in bij te houden.  Ik koop goederen in het buitenland, en per order kunnen er deelleveringen plaatsvinden. Graag hoor ik of iemand suggesties heeft.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ben je zelf al wat systemen tegengekomen? Welke voor- en nadelen hadden ze? Welke functionaliteiten heb je nodig en wat miste die systemen?

 

Het hangt natuurlijk ook nogal van de omvang van je voorraad af. Op basis van je huidige vraag klinkt een Excel-document als een geschikte oplossing namelijk.

Link naar reactie
  • 0

Op dit moment heb ik een boekhoudpakket twinfield, en de voorraad hou ik bij in excel. Alleen nu neemt de diversiteit en aantallen van de artikelen fors toe en ook de orders en leveranciers. Waardoor ik geen grip meer heb op de voorraad. Met name doordat er veel deelleveringen zijn en de voorraad kan maanden onderweg zijn. Soms is een deel van de nog te ontvangen voorraden al verkocht wat het complexer maakt.

Link naar reactie
  • 0

Hi Rubie,

 

voor een soortgelijke vraag heb ik een tijd terug eens gezocht, destijds kwam ik op de volgende systemen als mogelijkheid:

 

- Dolibarr

- Yetiforce

- Odoo

 

Dolibarr bestaat nog, wordt ook nog regelmatig geupdate. Odoo is veel commercieler geworden, maar je hebt waarschijnlijk genoeg aan de module 'inventory' waarmee dit gratis is voor jou. Yetiforce heb ik niet meer actief gezien de afgelopen jaren, maar ik zie dat het nog wel bestaat.

 

 

Automatisering: Implementatie en beheer van uw bedrijfssoftware

Consultancy: Advies en onderzoek naar uw applicatielandschap

Hosting: Full-service websitebeheer

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 140 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.