• 0

Nachtwinkel

(aangepast)

wil een internetnachtwinkel beginnen waar men kan bestellen online als bij wijze van thuisbezorgd.nl helemaal klaar met uitzendwerk wil gewoon zelf websiteje starten en dan krijg ik melding op telefoon binnen en kan ik bezorgen . auto laad ik s'ochtends vol bij afhaalpunt van de supermarkt en s'nachts ga ik op pad met mijn "bier/foodtruck" om zo beetje te handelen met wie er interesse in heeft.

hoe ga ik dit regelen ?

geen winkel of iets dergelijks enkel bezorgen 

aangepast door sven33
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

maargoed zal het wel elders moeten proberen 

kan wel bij vermelden dat hele systeem als gebasseerd op 9 tot 5 (school inclusief ) 

afkijken e.d. voor cijfers buiten beschouwing gelaten maar puur les geven via bepaalde filosofie en de klas tegen je krijgen door wat degene die les geeft zegt allemaal niet meehelpt mij de school af te laten maken (heb al hoop ervaring met ongeschoold werk) 

lijkt me hoog tijd deze cirkel te doorbreken 

Link naar reactie
  • 0
1 uur terug, Rijder42 zei:

 

Bezorgen van bestellingen die via het internet geplaatst worden heb je geen vergunning voor nodig. Zorg wel dat je de juiste verzekering voor je auto afsluit, want niet iedere (zakelijke) verzekering staat het toe om te bezorgen en dan moet je daar een speciale verzekering voor afsluiten.

 

Welke plaats wil je gaan bezorgen?

zeist (zelf woonachtig in Maarn)

Link naar reactie
  • 0
18 minuten geleden, Gast zei:

@sven33, jouw eerste bericht was misschien licht onduidelijk, maar nu blijkt uit het niets al een hele voorgeschiedenis en juridische strijd (in wording) aanwezig. Zo kunnen wij je ook niet adviseren anders dan gewoon te starten met een helder en misschien minder wild plan. Dat kan ook uit een andere gemeente dan jouw woonplaats.

 

Je lijkt gewoon op basis van de beschikbare informatie op eigen kosten zonder gebruimaking van welke regeling dan ook te willen starten, dus dan zie ik voorlopig geen bezwaar. Ook niet tegen parttime uitzendwerk uitvoeren in combinatie met een start als ondernemer.

 

Verbetert de situatie als je een bedrijfsruimte of opslagbox zou huren?

 

Wat is een juiste rubricering van dit topic? Of is het concept misschien al rijp voor een Wat vinden jullie van mijn...?

 

Mvg,

 

Wigbolt

zal eens kijken naar dat wat vinden jullie van mijn rubriek

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 213 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.