Starters Masterclass

Aanbevolen berichten

Uniek in Nederland: alle informatie over de praktijk en theorie voor de startende ondernemer! Voor alle reeds gestarte ondernemers en alle starters in spé is er nu de Starters Masterclass. Heb je het gouden product of dienst al uitgevonden maar mis je net dat beetje info om de stap over de drempel te kunnen zetten? Of ben je al gestart, maar heb je behoefte aan alle informatie, zowel uit de praktijk als vanuit theorie handig op een rij? De Starters Masterclass is een directe praktische middag samen met elf andere startende ondernemers en trainers uit de praktijk.

 

Soort evenement: Workshop

Datum 20 januari 2006 13:00 - 17:00

Plaats Utrecht (exacte details zie website)

Kosten € 40,- excl. BTW (kickoff prijs!)

 

Meer informatie & aanmelden via de website:

Website http://www.startersmasterclass.nl

 

E-mail adres info@startersmasterclass.nl

Telefoonnummer 030 - 2434706

 

 

 

Link naar reactie

Heb ik het nou goed; een "Master Class" die vier uur duurt? En dan weet je alles?

 

Uit ervaring weet ik dat sommige workshops mij al na 5 minuten zo enthousiast konden maken dat ik de stap over de drempel van niet-ondernemer naar wel ondernemer zou maken.

 

Ja ik geloof in de Starters Masterclass :) En een ondernemer heeft nooit genoeg geleerd dus 'alle informatie die je als ondernemer nodig hebt' is wellicht wat overdreven.

 

Nils jij als Higherlevel veteraan hebt al heel wat ondernemers van praktische info voorzien. Ik had juist verwacht dat iemand als jij alle initiatieven die ook maar enigsinds hiermee vergelijkbaar zijn zouden aanmoedigen?

Link naar reactie

Enthousiast worden voor het zelfstandig ondernemen is niet zo heel moeilijk lijkt mij.... Iedereen kan een rooskleurige verhaal vertellen over hoe mooi het is om zelfstandig te zijn. Denk dat daar velen later over gestruikeld zijn.

 

Er is denk ik meer behoefte aan een "masterclass" voor het ondernemen zelf. Bijvoorbeeld voor de startende ondernemer na een jaar!

 

Succes

 

Rick

Link naar reactie

Enthousiast worden voor het zelfstandig ondernemen is niet zo heel moeilijk lijkt mij.... Iedereen kan een rooskleurige verhaal vertellen over hoe mooi het is om zelfstandig te zijn. Denk dat daar velen later over gestruikeld zijn.

 

Er is denk ik meer behoefte aan een "masterclass" voor het ondernemen zelf. Bijvoorbeeld voor de startende ondernemer na een jaar!

 

Succes

 

Rick

 

Toevallig was ik afgelopen week nog bij een bijeenkomst van de IBIS (http://www.ibisnetwerk.nl/activiteiten.htm). Johan van Mil vertelde over zaken waar veel ondernemers over struikelen, met practische verhalen. Dat soort dingen hoef je naar mijn mening niet pas na een jaar te horen? Vooraf dat soort zaken horen, bijvoorbeeld bij de IBIS waar je het hoort terwijl je nog studeert kan zeer waardevol zijn?

 

Wellicht zijn er meerdere manieren om een Masterclass te geven, er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

 

Feit blijft dat ik denk dat de Masterclass een (van vele) interessante manier is om te horen van andere ondernemers waar zij denken dat belangrijke struikelblokken liggen etc. Naar mijn mening een interessante dag voor mensen die met een eigen onderneming wil starten of sinds kort gestart is.

 

Link naar reactie

Heb ik het nou goed; een "Master Class" die vier uur duurt? En dan weet je alles?

 

Uit ervaring weet ik dat sommige workshops mij al na 5 minuten zo enthousiast konden maken dat ik de stap over de drempel van niet-ondernemer naar wel ondernemer zou maken.

 

Ja ik geloof in de Starters Masterclass :) En een ondernemer heeft nooit genoeg geleerd dus 'alle informatie die je als ondernemer nodig hebt' is wellicht wat overdreven.

 

Nils jij als Higherlevel veteraan hebt al heel wat ondernemers van praktische info voorzien. Ik had juist verwacht dat iemand als jij alle initiatieven die ook maar enigsinds hiermee vergelijkbaar zijn zouden aanmoedigen?

 

Ja, ik ben ook helemaal voor! Maar ik ben ook voor enige bescheidenheid/terughoudendheid in het verkondigen van "de waarheid".

 

Zelf hou ik er niet van om ondernemers adviezen te geven. Ik ben meer voor algemene voorlichting en wat coaching, zodat (aspirant) ondernemers zelf hun weg kunnen vinden.

 

MasterClass impliceerd een beetje dat jij alle antwoorden hebt. Daar geloof ik niet veel van. Het is overigens helemaal niet noodzakelijk om alle antwoorden te hebben. Je moet alleen heel zeker zijn dat je in al je enthousiastme ondernemers niet op het verkeerde been zet, want dan ben je echt heel erg verkeerd bezig.

 

Dus bij deze, doe je best maar beloof niet te veel, dan ben je al snel mijn vriend.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Op 20 januari is de aftrap geweest van een nieuw initiatief voor starters. Aangezien wij als organisatie dit een geweldig succes hebben ervaren willen we hier graag maandelijks mee verder. 17 februari komt er dan ook een vervolg op de Starters Masterclass. (www.startersmasterclass.nl)

 

Wat is de Starters Masterclass

Voor alle reeds gestarte ondernemers en alle starters in spé is er nu de Starters Masterclass. Heb je het gouden product of dienst al uitgevonden maar mis je net dat beetje info om de stap over de drempel te kunnen zetten? Of ben je al gestart, maar heb je behoefte aan alle informatie, zowel uit de praktijk als vanuit theorie handig op een rij? De Starters Masterclass is een directe praktische middag samen met elf andere startende ondernemers en trainers uit de praktijk.

 

Soort evenement: Workshop

Datum 17 februari 2006 13:00 - 17:00

Plaats Utrecht (exacte details zie website)

Kosten € 60,- excl. BTW

 

Meer informatie & aanmelden via de website:

Website http://www.startersmasterclass.nl

 

E-mail adres info@startersmasterclass.nl

Telefoonnummer 030 - 2434706

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 109 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.