• 0

Uren registratie

Beste,

 

Ik ben deze week gestart met een VOF. En heb me al even verdiept in de inkomstenbelasting etc. Nu kwam ik er achter dat het nodig is om 1225 uur gewerkt te hebben in het jaar om in aanmerking te komen voor bepaalde soort ondernemersaftrek. Nu vroeg ik me af hoe ik die uren het beste kan registreren en of de werkzaamheden er ook bij moeten staan etc.

 

Alvast bedankt voor de reacties

 

Met vriendelijke groet

Ties

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dag Ties, welkom op HL.

 

We zijn wel een kritische community, wat wel blijkt uit 1 van onze huisregels: wat heb je zelf al gedaan om tot een antwoord te komen?

 

Bijvoorbeeld: https://www.google.com/search?q=urenregistratie+bijhouden

 

Daar kun je genoeg tips en handige apps, ook gratis, vinden. En ja, je werkzaamheden erbij vermelden is wel part of the deal. Die moet je immers aannemelijk maken

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 0

Je moet je uren kunnen specificeren, als er kritische vragen gesteld worden. Om mee te beginnen:

Aantal en werkzaamheden.

En als het heel 'onwaarschijnlijk' lijkt dat de uren écht gemaakt zijn, dan ook tijdvak en zelfs datum (dus volgens je agenda).

 

Maar dan heb je normaal gesproken wel erg weinig omzet en/of (zichtbare) activiteiten kunnen realiseren voordat het zo ver komt.

"What, me worry?"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 145 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.