Ga naar inhoud

oproep Marintel/Mira

Geplaatst:

GJ Bramer

Hallo,

Kreeg vandaag een verzoek of ik mee wil werken aan vraaggesprek over mijn ervaring(en) mbt Higherlevel.

Wie kan me wat vertellen over de achtergrond van dit verzoek en wat er mee wordt beoogd voorzover dat niet in de mail stond? Komt mij wat vreemd over aangezien hier niets is gemeld mbt onderzoek oid.

GJ

Featured Replies

Geplaatst:

Nico Schouten

Beste GJ,

Marintel doet in opdracht van Technopartner een wat uitgebreider marktonderzoek naar het fenomeen HigherLevel.

De precieze details van het onderzoek ken ik niet, maar er zijn een aantal gebruikers geselecteerd die benadert worden voor een vraaggesprek op locatie. Er zullen ook nog websurveys plaats gaan vinden.

Doel is simpel gezegd, te kijken op welke punten HigherLevel zich kan verbeteren voor de gebruiker/bezoeker.

Niks mis mee dus.

Geplaatst:

GJ Bramer

• Auteur

Nico,

Dank, is nu wat meer duidelijk. Weet nu wat ik over me af kan roepen.....

GJ

Geplaatst:

Mira

Beste GJ,

Als je meer uitleg wil dan dat er in de email staat, kun je altijd even reply-en op de uitnodiging en dan zullen we het doel van het onderzoek nader toelichten.

Groeten van Mira

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.