• 0

Inkomsten uit affiliate marketing - Kvk aanhouden of niet?

(aangepast)

Ik denk eraan volgend jaar mijn onderneming stop te zetten en alleen nog in loondienst te werken. 3 dagen werken in loondienst en 3 voor eigen opdrachten om aan de 1225-urenplicht voldoen om die ondernemersaftrek te krijgen, is toch een beetje te veel. ;) Maar om er toch voor te zorgen dat ik wat extra inkomsten heb om mijn loondienst-salaris aan te vullen, heb ik een plan voor affiliate marketing bedacht. Moet ik dan toch weer mijn KvK aanslingeren? Of kun je hier ook als particulier de inkomsten mee registreren?  Iemand van jullie goed advies? Mijn plannen concreet afkraken en iets anders voorstellen op basis van jullie eigen ervaring kan natuurlijk ook. ;)

aangepast door nava-rueda
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0
10 uur geleden, nava-rueda zei:

Maar om er toch voor te zorgen dat ik wat extra inkomsten heb om mijn loondienst-salaris aan te vullen, heb ik een plan voor affiliate marketing bedacht.

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/ondernemen/onderneming_starten/schrijf-uw-onderneming-in/schrijf-uw-onderneming-in#:~:text=Let op!,te melden bij de Belastingdienst.
 

“Is uw omzet per kalenderjaar maximaal € 1.800, bent u niet verplicht uw onderneming aan te melden bij de Kamer van Koophandel en hebt u dit ook niet gedaan, én hebt u geen btw betaald die u in aftrek wilt brengen? Dan bent u niet verplicht u als btw-ondernemer aan te melden bij de Belastingdienst. “
 

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/btw/hoe_werkt_de_btw/kleineondernemersregeling/registratiedrempel-voor-kleine-ondernemers

 

“Omzet die niet meetelt voor de omzetgrens van € 1.800:

Omzet die belast is in het buitenland telt niet mee voor de omzetgrens. Als u zaken doet met het buitenland, is de prestatie in het betreffende land belast. Het kan zijn dat u deze omzet in dat land moet melden.”

 

 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 152 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.