• 0

contact facebook

Ten einde raad... 
 

Ik ben gehackt. Er heeft iemand zich aangemeld als gebruiker op mijn zakelijke facebook account en zichzelf alle rechten toegeschreven. Nu krijg ik dit email adres dus niet meer verwijderd uit mijn lijst met beheerders. Is er iemand die weet hoe je contact op kunt nemen met FB? Ik heb alle stappen van internet al geprobeerd maar kom er maar niet. Ik hoop dat iemand hier een oplossing heeft. Alvast bedankt 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 1
(aangepast)

Je kunt via https://www.facebook.com/business/help/support in contact komen met de Business Support van Facebook.

 

Mijn advies is om via de support een zogenaamd 'Facebook Admin Dispute' in te dienen. Dat is een van de laatste middelen om je met dit soort problemen te helpen. Alles wat je daarvoor doet gaat waarschijnlijk niets uithalen.

 

In het admin dispute moet je een aantal persoonlijke gegevens, inclusief legitimatie, verwerken. De precieze inhoud, het zijn een aantal punten/vragen, zullen zij aan jou kenbaar maken.

aangepast door J. van Marrewijk

Moeite met het bereiken van je doelgroep? Middels online en/of offline campagnes maken we jouw bedrijf op het juiste moment zichtbaar en activeren we je doelgroep!

Link naar reactie
  • 0
Op 13-9-2023 om 14:03, JvanMar zei:

Je kunt via https://www.facebook.com/business/help/support in contact komen met de Business Support van Facebook.

 

Mijn advies is om via de support een zogenaamd 'Facebook Admin Dispute' in te dienen. Dat is een van de laatste middelen om je met dit soort problemen te helpen. Alles wat je daarvoor doet gaat waarschijnlijk niets uithalen.

 

In het admin dispute moet je een aantal persoonlijke gegevens, inclusief legitimatie, verwerken. De precieze inhoud, het zijn een aantal punten/vragen, zullen zij aan jou kenbaar maken.

Ik kom via deze link alleen nergens in direct contact? Ik zie alleen maar informatie en geen chat oid?

Link naar reactie
  • 0
2 uur geleden, Brittv zei:

Ik kom via deze link alleen nergens in direct contact? Ik zie alleen maar informatie en geen chat oid?

Je moet ingelogd zijn op het Facebook-account waarmee je beheerder bent (of was) van de pagina waar het om gaat. Dan kun je door een formulier gaan en als je dat hebt ingevuld opent de Facebook Support Chat.

Moeite met het bereiken van je doelgroep? Middels online en/of offline campagnes maken we jouw bedrijf op het juiste moment zichtbaar en activeren we je doelgroep!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 97 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.