In Memoriam Mikky Vrolijk

Aanbevolen berichten

:downcast-face-with-sweat::confounded-face: ik voel nog steeds boos. Ik weet dat niemand het voor het zeggen heeft over hoe lang te leven en dat kanker veels te vaak voorkomt, misschien ben ik daarom boos maar als ze om andere reden was overleden zou ik ook boos geweest zijn. En ik weet dat ik niets bereik met boosheid. En toch ben ik boos…. Nog niet zo lang geleden zag ik mooie trouwfoto’s op Facebook, ik had haar nog zoveel gegund.
 

Ik ken Mikky alleen van de netwerkevents en nieuwjaarsborrels en natuurlijk het forum. Ze doet haar achternaam eer aan en kijk wat voor moois ze heeft opgebouwd. Ik herinner nog van 1 nieuwjaarsborrel dat ze me vertelde hoe zij haar bedrijf had opgebouwd en waar ze tegenaan liep. En ik onthou vooral de next event waar ik voor mijn idee advies wou vragen, denk dat er 15 minuten ingepland was met advies van Nico Schouten en Karen maar zal zo 1,5 uur geweest zijn wat ik kreeg. Dat leverde waardevolle advies op waardoor ik de stap durfde te nemen waar ik al over droomde, 10 jaar geleden inmiddels maar ik weet het nog goed. 
 

Higherlevel is een mooi forum. Dankzij de post van Norbert onthou ik nu ook weer dat KVK het ook nog geprobeerd had, wat niet gelukt was. 
 

Ik zie Mikky zo weer voor me, vrolijk en blij, enthousiast bij Higherlevel nieuwjaarsborrel, met lekker wijntje erbij. Ik denk dat ze vrolijk zou zeggen ‘maak je geen zorgen om mij, geniet van het leven want niets is zeker en het kan zo weer anders zijn. Proost maar op mij’. Bij deze: proost. 🥂🍻 en oh wat hoop ik nu dat er toch iets is daarboven. Probeer maar vaak seintjes te geven aan je dierbaren als een vrolijk lieve spook. ❤️

 

veel sterkte aan iedereen. Modjes, veel succes met goed zorgen voor dit forum, wat zij heeft opgebouwd.

Link naar reactie

Helemaal stil van!

 

Ik heb het  even terug gezocht en ons laatste contact was in 2012. We hebben er toen gelukkig nog een lunch aan gewaagd in Scheveningen. 

Het forum had ik al geruime tijd verlaten omdat andere zaken nu eenmaal harder aan mij trokken. Maar ik herinner mij vooral de momenten waarop wij samen sparden over het wel en wee van het forum. Wij koesterden al snel na de eerste kennismaking bij NeBiB een diep respect voor elkaar. Dat hebben we gelukkig zo gehouden. Dat respect ging overigens niet zozeer over de zakelijke dingen maar meer de persoonlijke.  

 

Een uitspraak die ik me van jou herinner is  "life is a struggle with a smile" . Jouw struggle is nu voorbij, maar de smile die blijft.

 

Geweldige sterke veerkrachtige Mikster, rust nu zacht, je hebt het meer dan verdiend.

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Lieve Mik, krijg net via FB het bericht van jouw overlijden. Wat een schrik, wat een verdriet. Ben al lange tijd niet meer op HL geweest maar evengoed grijpt dit bericht mij naar de keel. 

Jij maakte mij indertijd enthousiast om moderator te worden van jouw prachtige forum, zoals jij met je enthousiasme ook zoveel anderen wist te inspireren. Ik koester onze warme omhelzingen en de fijne gesprekken bij een glas Sauvignon Blanc. Vanavond drink ik er een op jou, om je leven te vieren met al het moois dat jij zovelen hebt gebracht. Rust zacht lieve Mik en voor Dwight en al je andere dierbaren: veel sterkte met dit verlies.

 

Zij die wij lief hadden en verloren

Is niet meer waar zij was

Maar is altijd waar wij zijn

 

 

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 101 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.