• 0

nieuw zorgstelsel: ondernemers zijn de klos

Zie ZIBB

Als je alleen werknemers hebt die nu al particulier zijn verzekerd en je hebt nu geen regeling voor een bijdrage in de ziektekosten (als starter doe je zo min mogelijk van dat soort dingen) dan ben je blijkbaar maximaal de klos.

dagdag

Christine

Aanbevolen berichten

• 0

Ook als werkgever met personeel heeft het geen zin te reageren Christine..

Ik persoonlijk weet er weinig van ... heb personen om me heen die het wel aan me voorleggen...

Heeft weinig met Innovatie of starten te maken.. ;)

http://nl.linkedin.com/in/corvanprooyen

Leg niet teveel vast, anders beweegt het niet meer !

• 0

Vandaag op Zibb:

Verzekering bij arbeidsongeschiktheid spotgoedkoop

Peperdure arbeidsongeschiktheids­verzekeringen afsluiten kan voor kleine ondernemers verleden tijd zijn. Bij Avéro kunnen zij zich met tientallen procenten korting verzekeren voor noodgevallen.

(Lees wel de kleine lettertjes ;D)

• 0
Dat vind ik nou een erg flauwe reactie. Ook als eenmanszaak kun je het vanuit prive bekijken of vanuit de zaak, als geheel. Bovendien, mijn oorspronkeiljke opmerking sloeg op het werkgeversaspect, als je een eenmanszaak dan hoef je toch niet perse te reageren?

Helemaal niet flauw - in mijn geval, en dat van velen met mij, is zakelijk gelijk aan prive.

Dat je het over het werkgeversaspect had was me niet helemaal duidelijk. Het onderwerp van het draadje spreekt over ondernemers, immers.

• 0

Dat je het over het werkgeversaspect had was me niet helemaal duidelijk. Het onderwerp van het draadje spreekt over ondernemers, immers.

In het berichtje zelf gaat het over werknemers die al dan niet in het ziekenfonds zaten en dat je nu als werkgever duurder uit kan zijn. De kop komt uit Bizz, het is van hun niet zorgvuldig om werkgevers en ondernemers gelijk te stellen, en van mij niet om dat zo over te nemen.

mvg

Christine (geen zzp maar omp)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar