• 0

Beginnende (5 maanden oude) onderneming uitbreiden, lening aanvragen?

Hallo allemaal,

 

Ik ben 10 maanden geleden begonnen met een plan welke goed heeft uitgepakt waardoor ik met mijn eigen vermogen het plan heb uitgebreid waardoor het inmiddels 4x groter is geworden. 5 maanden geleden heb ik mezelf ingeschreven bij het KVK hiervoor. Vandaag de dag loopt het nog steeds super goed en heb ik het gevoel dat ik eindelijk mijn ding heb gevonden en dit nog verder wil uitbreiden maaar dan is wel meer geld voor nodig.

 

Ik heb de afgelopen 2 jr zwart gewerkt en heb dus niet zulke mooie inkomsten op papier, met mijn inkomsten en korte duur van het ontstaan van deze onderneming lijkt een lening via de bekende kanalen ook niet echt mogelijk. Ik heb geen schulden of BKR registraties, wel een koopwoning met mijn partner.

 

In mijn eigen kring heb ik al rondgekeken en gevraagd wat de opties zijn alleen zijn de opties ook niet veel of verstandig.

 

Vandaar dat ik het liefst met een lening mijn onderneming kan laten groeien. Ik wil graag kijken wat er mogelijk is om te lenen, hoe meer hoe sneller en beter ik kan groeien en minder risico ik heb. Het zou dan om een bedrag van tussen de €20.000-50.000 gaan.

 

Ik heb wel een bedrijfsplan en kan het heel mooi onderbouwen met de cijfers van de afgelopen periode en met de groei die ik al heb gemaakt.

 

Ik vraag bij deze om advies of ervaringen van mensen die wellicht andere opties hebben of ook in de situatie hebben gezeten.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoeveel overwaarde heb je op je woning, wellicht dat je daar iets mee kan doen?

 

En als je dan gaat investeren, waarin zou je dan investeren? Zijn dat (waardevaste) bedrijfseigendommen of het vergroten van een voorraad, of gaat het dan juist om andere kosten zoals personeelskosten?

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 95 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.