Vanwege Handhaving Schijnzelfstandig heeft mijn huidige opdrachtgever mij een vaste full time baan aangeboden vanaf 2025. Gezien het feit dat het aantal inhuuropdrachten ineens fors gedaald zijn, denk ik dat ik zijn aanbod ga accepteren. Nu heb ik een holding en een werk BV. Ik vraag me af hoe ik moet omgaan met mijn DGA salaris als ik elders in loondienst ben. Kan ik mijn DGA salaris in mijn eigen holding gewoon zomaar stopzetten ? En kan ik gewoon twee lege BV's laten staan of is het toch verstandig om deze te liquideren ? Zo ja, wat is het beste moment om deze te liquideren en wat moet ik allemaal rekening mee houden ? Het zijn eenvoudige BV's met alleen een dure fiets op de balans als investering. Alvast dank voor de reacties !
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
KjGroe
KjGroe
Vanwege Handhaving Schijnzelfstandig heeft mijn huidige opdrachtgever mij een vaste full time baan aangeboden vanaf 2025. Gezien het feit dat het aantal inhuuropdrachten ineens fors gedaald zijn, denk ik dat ik zijn aanbod ga accepteren. Nu heb ik een holding en een werk BV. Ik vraag me af hoe ik moet omgaan met mijn DGA salaris als ik elders in loondienst ben. Kan ik mijn DGA salaris in mijn eigen holding gewoon zomaar stopzetten ? En kan ik gewoon twee lege BV's laten staan of is het toch verstandig om deze te liquideren ? Zo ja, wat is het beste moment om deze te liquideren en wat moet ik allemaal rekening mee houden ? Het zijn eenvoudige BV's met alleen een dure fiets op de balans als investering. Alvast dank voor de reacties !
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/77166-dga-salaris-icm-loondienst-elders/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen