Geplaatst: 14 januari14 jan Justasking 1 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Hee iedereen, Ik draai nu al een tijdje een eigen webshop via spotify (mod-edit: shopify?) waarop ik mijn gedragen items verkoop (denk sokken/slipjes) .. alleen heeft mollie mijn betaling uitgezet omdat zij de “aldult industrie” niet kunnen ondersteunen! heeft iemand misschien ervaring met een betaal methode die iets minder streng is? Of überhaupt een alternatief idee die ik kan bekijken ? alvast super bedankt, groetjes!!
Geplaatst: 15 januari15 jan Bert. 1.9k berichten 8 Solutions 11 Trofeeën 247 Reputatie Niet mijn ding maar je zou heel simpel eens op websites van andere gedragen textiel aanbieders kunnen kijken wat daar de betaalmogelijkheden zijn.
Geplaatst: 15 januari15 jan Derek-Jan 744 berichten 2 Solutions 13 Trofeeën 111 Reputatie Vreemd dat Mollie de adult industrie niet meer ondersteunt. Heb je dit zwart op wit van hun of is het een aanname? Vroeger was dit namelijk geen enkel probleem. Zoals reeds gezegd, kijk bij de concurrentie maar blijf zeker ver weg van Paypal want die doen het zeker niet en zijn ook heel snel met blokkeren van tegoeden. Voor zover ik weet accepteert Stripe.com en Pay.nl wel 2e hands kleding
Geplaatst: 16 januari16 jan insparcom 395 berichten 2 Solutions 11 Trofeeën 131 Reputatie Op 15-1-2025 om 20:07, Derek-Jan zei: Zoals reeds gezegd, kijk bij de concurrentie maar blijf zeker ver weg van Paypal want die doen het zeker niet en zijn ook heel snel met blokkeren van tegoeden. En Paypal is erg gemakkelijk om in het klagers ("dispute") gelijk geven. Hans Damen - Insparcom Strategisch Advies - Crisismanagement - Spreker - Dagvoorzitter - Divemaster Laatste blogs
Geplaatst: 16 januari16 jan Bert. 1.9k berichten 8 Solutions 11 Trofeeën 247 Reputatie Op 15-1-2025 om 20:07, Derek-Jan zei: Vreemd dat Mollie de adult industrie niet meer ondersteunt. Heb je dit zwart op wit van hun of is het een aanname? Nee, geen aanname dus, https://help.mollie.com/hc/en-us/articles/115000939369-Which-products-and-services-does-Mollie-not-accept
Justasking
Hee iedereen,
Ik draai nu al een tijdje een eigen webshop via
spotify(mod-edit: shopify?) waarop ik mijn gedragen items verkoop (denk sokken/slipjes).. alleen heeft mollie mijn betaling uitgezet omdat zij de “aldult industrie” niet kunnen ondersteunen!
heeft iemand misschien ervaring met een betaal methode die iets minder streng is? Of überhaupt een alternatief idee die ik kan bekijken ?
alvast super bedankt,
groetjes!!