insparcom

Legend
  • Aantal berichten

    260
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    2

insparcom won de laatste dag op 16 mei 2020

insparcom had de meest gelikete inhoud!

Persoonlijke info

insparcom's trofeeën

  1. Te checken via de belastingdienst: https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/btw/content/omgaan-btw-goederen-leveren-buitenland-vanaf-1-juli-2021
  2. Tenzij je iets heel unieks hebt, gaat cold calling niet lukken en cold mailing ook niet vrees ik. Fysiek er op uit naar waar de klanten zitten. Congressen en beurzen dus,
  3. Je kunt 6 keer een vergelijking maken tussen twee maanden en die downloaden als excel. Dan heb je dus een heel jaar. Is inderdaad wel gedoe...
  4. Om de mevrouw maar te citeren die me inschreef bij de KVK: "Die SBI-codes is alleen voor het CBS. Je kunt ondanks jouw codes ook konijnen gaan fokken." Ik heb er met corona geen last van een 'foute' SBI-code gehad; had gelukkig geen steun nodig, maar voor velen maakte de keuze die ze ooit gemaakt hadden financieel wel uit.
  5. In the Netherlands we used to have thuisafgehaald.nl, which provided the service you describe. It's now thuisgekookt.nl and their focus is now people who are no longer able to cook for themselves. So there might be room as the original idea behind thuisafgehaald (cook a bit more and sell it to your neighbours) no longer exists in it's original form.
  6. Toen ik rond 1981 mijn NIVRA privaatrecht deed vond de docent het heerlijk om te verftellen over (de gevolgen van) paulianeus handelen. https://nl.wikipedia.org/wiki/Actio_pauliana
  7. Totaal aantal kilometers delen door 2. Zijn allebei de klanten beter af dan wanneer ze het complete bedrag af standplaats moeten betalen.
  8. Over selectief quoten gesproken. De gebruiker boeit het niet, de verkoper daarentegen....
  9. Het succes van de Dopper is in grote mate bepaald door het feit dat ze op grote schaal uitgedeeld werden op en via congressen, scholen, bedrijven en kerstpakketten, want milieu en je kon fijn kraanwater drinken tijdens de bijeenkomst. Als ware congrestijger lukte het bijna niet om zonder zo'n fles thuis te komen, overigens tot genoegen van mijn kinderen die ze goed gebruikten. We hebben minstens 15 doppers in huis en er nooit iets voor betaald. Ook op vakantie haal je de Nederlanders er niet alleen meer uit op basis van de afritsbroek, maar ook door de Dopper. Of het slimme marketing was of het juiste (slimme) product op het juiste moment? Geen idee, maar de merknaam Dopper zal niet bepalend zijn geweest voor het succes. Enter de lunchbox. Niet een product dat het op congressen goed gaat doen vrees ik. Misschien als doggybag om restanten mee naar huis te nemen en verspilling te voorkomen? (Not). Lange inleiding om te komen tot mijn punt: het boeit mensen waarschijnlijk voor geen meter of het logo al dan niet leesbaar op hun box staat. Wel of het een handige box is, waar mensen fijn hun boterhammetjes uit kunnen halen. Als je kunt kjiezen, dan maar een groot logo, want als anderen die lunchbox fijn zien gebruiken, dan willen ze er misschien ook wel een.
  10. Veel plezier allemaal en ik denk dat de orghanisatie het evaluatiepuntje wel opgepikt heeft. Tot volgend jaar! Of de strandborrel?
  11. Ja, ho eens even, bellen doet alles na generatie x niet meer. Vinden ze eng.
  12. Hardstikke leuk. Plaats is prima, maar de tijd? Moet nog even kijken of ik er bij kan zijn.
  13. Als het alleen om de WC gaat, zijn er meer en minder recente oplossingen...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.